Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ni som tycker om filmen Endless summer..
-
Ni som tycker om filmen Endless summer..
Publicerad av go_catch_a_wave på 18 maj, 2004 vid 21:20Filmen finns på VHS på [url=”http://www.ginza.se.”]www.ginza.se.[/url]
Den kostar hela 29:-
Bruce Brown har gjort filmen, och där finns även 6 st andra surffilmer på VHS som han har gjort, dock inte Endless Summer 2. Dom kostar 10:- eller 29:-
Well bara att börja beställa eller.
Skiter man pengar kan man beställa filmen på Surfers Paradise där kostar den 399:-.//Daniel
go_catch_a_wave svarade 20 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Ja där har du verkligen fångat skillnad
köp på sp för 399
eller på ginza 29samma film olika priser
-
jag har köpt den ppå ginza och kan intyga att kvaliten är den samma som de från högre prisklass!
-
Bra tips!!! Beställde den + tre andra direkt. 176:- inkl frakt för 4-5 timmar (soff)surf.
-
Måste slå ett slag för den här filmen som är fullständigt lysande!!! En skildring av de första sanna surfarnas jakt på de perfekta vågorna. Jag kan förstå att folk orkar krångla med vågsurfing när det finns ställen som det spot de finner i västra Afrika…. ”the waves looked like they were made by a machine….”
Finns dessutom en helt sanslös bodysurf sekvens där havet fullkomligt kokar av människor.
Den här filmen ger också begreppet ”att bli spolad” en helt ny dimension.
För 29:-/st borde man egentligen köpa upp hela lagret och sälja iväg skatten om 20 år för 1000:-/rullen! -
Borttagen användare
Borttagen användare19 maj, 2004 vid 08:22Billigt och bra…ngt annat som funkar kanon är masten du skänkte till en behövande norrlänning. Fattas bara ett inköp av mindre segel, lite hårt med ett 6,4 nuförtiden känns det som!
Hepp! -
köpte just alla sex filmerna på vhs för 117 spänn, hehe…
Snacka om bra pris!!! -
TjenarEE!
Såg att det fanns sju filmer… har jag beställt iaf.
Barefoot adventure (Surfing/74 min)
Endless summer (Surfing/92 min
Slippery when wet (Surfing/72 min)
Surf crazy (Surfing/71 min)
Surfing hollow days (Surfing/84min)
Surfing shorts (Surfing/56 min)
Waterlogged (Surfing/83 min)
allihop kostar med frakt 225:-Fin deal… om man som jag gillar att ha en surfrulle på ofta.
///daniel -
Surf Crazy är redan slutsåld.
Fan va nice det blir med lite nya rullar./Lars
-
Anser du dig fortfarande vara norrlänning?
Trodde du blivit tvättäkta stenungsundare nu…
Passade masten till alla dina segel?
//Daniel -
Har en Endless Summer 2 poster signad av Pat O Connel, ar nu pa jakt efter Wingnuts, nan som vet vart han bor?
-
Är det bara vågsurfing eller även windsurfing på filmerna??
Någon som har sett dem?Tack för tipset annars!
Från en som längtar ut på vattnet
-
lyckades oxo fixa alla filmerna för 225:- Verkar som Ginza får slutsålt på sitt lager av gamla rullar!
/P
-
Jepp. Denna tråden ser ut att gjort verkan.
Endless Summer är tvåa på försäljningslistan för VHS efter Sagan om konungens återkomst som är etta.
Inte illa för en 40 år gammal film!Om en månad blåser det igen…/Daniel
Om nån blev förkyld under de senaste surfdagarna, så finns denhär fina uppfinningen från Japan att beställa.
Tack för det tipset, Aggrosurf. -
beställde 2 av filmerna igår efter ha läst här, fick dom idag, 68.- inkl frakt, snacka om bra, billigt och snabbt, nu ska jag bara kolla på dom oxå.
Erra
Logga in för att svara.