Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots ni som varit i Hurghada Egypten..

• ni som varit i Hurghada Egypten..

Publicerad av niklas82 på 1 oktober, 2003 vid 10:05

Kan man jobba där ?????
    tänkte dra dit 2st i några månader..
    vet någon om man kan fixa jobb om man tjänar nått (det tror jag dock inte) men kanske till husrum.

Skriv o berätta cool.gif

måsste iväg härifrån

mav svarade 21 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • zoolander

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:55

det fanns en “surfbar ” i hurghada och där jobbade inte så många araber har jag för mig! kommer dock inte ihåg vad den hette men det lär ju dom flesta som kitear där nere veta!

• villjam

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:59

Hurghada suck ass, om man inte bara ska dit för att surfa.. Araberna är fruktansvärt jobbiga. Särskillt om man har med sig nån tjej :/

• zoolander

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 12:48

jag tyckte att där va gött.. hade iofs ingen fjälla med mig.. men araberna e ju lite special.. men allt går att disskutera över en vattenpipa!

• skanepaul

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 14:57

När är det som bäst att åka dit? Vilka kites behöver man ta med?

• zoolander

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 15:46

jag va där i december.. detva ganska kallt då, man va tvungen att ha dräkt.. jag hade även mycket vind speciellt på morgonen sen avtar den.. så ta med allt vad du har och äger!

• virre_bu

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 23:07

GLÖM INTE CYKLOPET!
    Finaste vattnet jag har dykt i!
    Avvara nån dag, far ut med Colona Dive Center och dyk/snorkla… Du kommer INTE att ångra dej…!
    Go mat på båtarna var det också.. 🙂

• kitemaster

Medlem
    11 oktober, 2003 vid 12:19

Det är jävligt stor konkurrens om skitjobben där kan jag säga… McDonald’s personalen är överklass. Jag har en polare där som jobbar 16h/dygn på två olika jobb 7dar i veckan och han tjänar precis så att han överlever och kan skicka hem lite till familjen på landet. Men typ jobb där man behöver kvalificeringar har jag ingen aning om…
    Lycka till!

• jott

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 16:19

Svar till:

Det är jävligt stor konkurrens om skitjobben där kan jag säga… McDonald’s personalen är överklass. Jag har en polare där som jobbar 16h/dygn på två olika jobb 7dar i veckan och han tjänar precis så att han överlever och kan skicka hem lite till familjen på landet. Men typ jobb där man behöver kvalificeringar har jag ingen aning om…
    Lycka till!

[/ QUOTE ]
    Fan va värdelöst, då kan han ju inte surfa. Då är han där i onödan kan man ju säga. Är det så att han kommer därifrån så borde han ju fan flytta till Norge och rensa fisk som en annan.. Vi drar till sydafrika istället tyfph, där kan man nog jobba ska du se! frid

• mav

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:55

på kitecentren brukar dom behöva utbildande intruktörer… man kan utbilda sig där nere dessutom, ialf på colonawatersports

good winds

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots ni som varit i Hurghada Egypten..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.