Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nicke_S…. Vintersurf i Fiskebäck

• Nicke_S…. Vintersurf i Fiskebäck

Publicerad av zehlertz på 6 mars, 2004 vid 13:23

Såg att du snackade med nån annan om att filma i F-bäck. Jag filmar gärna nästa gång ni ska ut o köra.

Skriv ett inlägg här eller skicka ett mess till mig så kommer jag ut o filmar lite (alldeles för kallt för mig att surfa nu)

Andreas //0736175810

zehlertz svarade 21 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • niklas_s

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:36

fan va gutt. då blir de hårdfreestyle på ftpn snart då. om de bara möjligtvis kunde komma lite vind. men du måste ju ut du me snart. de e ju fan mars, å ja vet att du har vart utomlands men de e inget å skylla på. du ska ju lära mig frammåten å de kan du fan inte göra från land vettu smile.gif aja. de e strongt nog å filma. ja hör av mig när vinden kommer.

/Niklas, shitbay 0704882665

• zehlertz

Medlem
    6 mars, 2004 vid 15:56

hmm… jo jag får väl gora det.
    Funderade på pozo nu i mars/april, men d kanske blir en ny dator istället….

nu när jag sett mina filmer därnerifrån… jag har lärt mig att borja rotera i framåten (alltid ngt)… men har sett vad jag gör för fel, så jag e jävligt sugen på att få komma ut o ”rätta till” dom felen…

vi hörs så fort d blåser då…så får vi se, film el. surf

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nicke_S…. Vintersurf i Fiskebäck

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.