Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nicklas Olausson på TV4plus
-
Nicklas Olausson på TV4plus
Publicerad av jpeter på 21 april, 2003 vid 20:23Tisdag 22 april, Adrenalin 20:00, Bl.a. ett reportage om Nicklas Olausson. Härligt!
steffo svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
någon som har möjlighet att spela in det till datorn?
-
Tack för infon.
Satt bänkad från kvart i 8.
2 timmar jungelvandring och sen likalång
snowboard. Trodde aldrig det skulle sluta.
Tänkte att det måste varit nå´n annan dag.
Var på väg därifrån. Sen kom det. Hela 2min
och 11 sek. Wow inte illa. Hela 2 min.
Aldrig får man vara glad. -
Bra tycker jag. Synd att det inte var längre. Tyckte mej känna igen vissa svenska spots. Han hade varit ute i 5-6 m vågor senast i sverige. Undrar var det var någonstans…
Jag rippade till divX och laddade upp på ftp:n. Kommer väl snart in under /nya… -
Fi faen vad less man blir! Alltid samma visa! De enda “action sportera” i världen verkar vara skate och snowboard. Å långa jävla intervjuer med producenter som flummar om hur viktig “shapen” “crewn” och “railen” är. Har nog varit ca 45min snowboard i varje Adrenalin nu. STÖÖÖÖÖÖN!Håller med, Att man aldrig får vara glad!!!
/Mats
-
Härligt jobb Lars_K, vi e nog många som e tacksamma för dina ripp från tv:n.
-
De e lugnt. Bra om ni tipsar på konfen eller mailar mej. Så missar jag inte att plocka in programmen. Har tyvärr inte Extreme-channel dock…
-
Jag håller med om att det är underbart att du rippar till ftpn, fortsätt med det.
//johan -
Logga in för att svara.