Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Niel Pryde snobbgrejer?

• Niel Pryde snobbgrejer?

Publicerad av anonym-anvandare på 19 september, 2001 vid 20:06

Jag vill köpa en Niel Pryde cityväska (deras nya kollektion). Någon som vet var man kan få tag på en? Någon som nyligen varit på Beli Marin eller Bromma Skidsport som har sett något liknande? (i sthlm)

q-lobo svarade 23 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 07:16

Är det Neilpryde du menar?

/Acke

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 08:00

Antagligen menar hon Neil Pryde

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 08:13

ingen koll alls

• q-lobo

Medlem
    20 september, 2001 vid 08:15

hon fick ju vissa bokstäver på plats

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 08:18

bromma har nog, men annars funkar fjällräven ganska bra oxå..helst den röda ryggan som e skitsnugg he he he
    du SPARAR 600:- som du kan köpa en ny fena för istället

no

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 09:06

Bra grabbar, skräm i väg allt vad tjejer/nybörjare heter från konfen.
    Å sen måste det alltid finnas nån j-a besserwisser som helt plötsligt blir j-gt trögfattad så fort två bokstäver bytt plats. :-(((
    Svara på frågan eller skit i att svara!
    John

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 09:13

Lagg ner!
    Det vi behover ar tjejer som surfar, sa ar det bara! Skippa skitsnacket sa kanske dom blir fler! Hanna, du verkar vara en grym tjej!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 10:08

Varför verkar hon vara en grym tjej?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 10:33

“Acke” är väl knappast någon brud men har lika dålig koll för det..
    Koll eller Inte Koll = EJ knutet till kön
    Det är Hanna och Acke som individer som inte har koll, i det här fallet på en futtig skitsak som saknar betydelse, det är principen jag vill visa på.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 10:47

Du måste väl ändå hålla med om att brudar generellt sett inte är lika pryl-fixerade som oss killar vilket också medför att de får sämre KOLL!

/acke

• pher

Medlem
    20 september, 2001 vid 10:54

Hej,

Jadu,, letar osså efter en Neil Pryde väska och hittils i mitt sökande så verkar det som om de som tar in Neil Pryde inte tar in hela Kollektionen. Utan bara hälften ungefär.. Fråga mig inte varför..

Hur ser väskan ut?. City väska? Har du nån länk?

Är det nån annan som sett denna (Equipment bag)till salu.. dvs med den färgen som e på bilden så hojta till?

wsurf20.jpg

Kul med tjejer som fastnat för sporten!. Välkommen till Västerås;),, och segla chop.

Mvh Pher

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 11:33

Ja ok, till viss del kan jag hålla med om att prylfixering är vanligare bland killar.
    Men mest skrev jag mitt inlägg för att jag tyckte det var onödigt att komma med påhopp när en tjej för en gångs skull figurerar på konfen, något som inte förekommer alltför flitigt.

Hanna: Surfa på och få med dina polare också!

• oscar

Medlem
    20 september, 2001 vid 15:42

Har en liknande fast North Sails. Grymt bra! Har varit med till WA och Pozo.

• voodoo

Medlem
    20 september, 2001 vid 16:05

Har också en liknande (North) kanon att packa i får plats med ALLT och lite till : )

• s

Medlem
    20 september, 2001 vid 16:39

En liknade väska med hjul har jag sett på Stadium (sportaffären).
    Evrest eller liknande – inte lika snyggt märke men mycket billig och säkerligen bra.
    Dessutom börjar ju väskorna man har surfprylar i lukta surt efter ett par månader ändå så det kanske är bättre att köpa billigt och ofta…

Staffan

Blåser det?

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Niel Pryde snobbgrejer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.