Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › niggas te habo idag?
-
niggas te habo idag?
Publicerad av zoolander på 15 augusti, 2003 vid 08:28weeman svarade 21 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
ohh yes.. slipper man duscha idag me.. we ses
fan.. dag måste det filmas lite…
fia, ta me kameran om du pallar!
kisses and focks -
ich will mitbringen das vanliga kamera and i will take some pics!!!!
-
tängte åka ut där idag också… var där igår…. är det då någon snäl själ som kanske kan lära mig litta åka…. har prövat en del… men har bara komit up på brädan ett par ggr……. kan ta med mig en riktit bar digital kanera där man kan spela in filmer ochså… (såg att ni prata om det)…… när anländer ni till HABO idag då??? Danne ”Wee-Man”
-
jag är med gröngöling så vi kan köra lite ihop och kanske bli grymma:) jag kommer dit vid halv fem femsnåret
sofia -
är det någon som tänkt sig att å¨ka till HABO vid 2 tiden är mycket sugen på att testa…. såm kan lära assså… o vill lära????
det är bara ett STORT problem har ingen utrustning…… -
Är ni nybörjare så stanna på land det blåser alldeles för mycket, Läs om olyckan igår och det var ingen nybörjare.
/Patrik -
kommer till habo i kväll om min kropp pallar..
ser ut till att lungna sig lite i kväll kan nog bli perfekt 12:a väder 🙂/Michael
-
ente så farligt byigt va? nytt försök um fire or funf?
L.B.W.S weather service. NNW 13. wind speed range 5-21. BYE BYE -
hahahaha provade habo för nån timma sen. Fy faan va byigt. Range 8-18 enligt LBWS.
-
fidda, det e kul väder här i torekov .såg en fisk simma förbi fönstret inann ungefär så mycke reganr det. era jävla rööhööl
/han den anonym som alla känner
Logga in för att svara.