Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nils Rosenblad?

• Nils Rosenblad?

Posted by anonym-anvandare on 7 oktober, 2000 at 17:32

Är det någon som vet varför NR fick sparken från NP? Tydligen är Robert Stroj från ART som gör seglen nu.Hoppas någon kan ta in NP nästa år till rimliga priser,RX2 6-8000 spänn urrk! race pro mast 5500 uuurrrk,Är det nån som har köpt nya np billigare någon annanstans?

dr-masse replied 24 years, 2 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    7 oktober, 2000 at 22:00

NILS FICK SPARKEN FÖR ATT HAN INTE KUNDE GÖRA TILLRÄCKLIGT BRA RACESEGEL TILL BJÖRN, OCH BJÖRN GILLAR INTE ATT FÖRLORA.
    PS JAG ORKADE INTE TRYCKA AV CAPSLOCK MEN ORKADE SKRIVA DETTA ISTÄLLET. DS

• dr-masse

Member
    9 oktober, 2000 at 06:50

Vad gäller Nils Rosenblad tror jag att han skulle börja jobba med “riktig” desig på nåt företag, det var i alla fall utanför windsurfingbranschen. Någon som minns?

Priser på Neil Pryde kan bli riktigt komiskt till nästa år… Priserna sätts i dollar och den börjar närma sig tio spänn. 8-9000 för ett RS1 skulle inte förvåna….Hujedamej…

Surfa På! (även om det blivit löjligt lite av den vara för min del på sistone – VIND?)

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nils Rosenblad?

You must be logged in to create new discussions.