Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nina Johansson
-
Nina Johansson
Publicerad av walle på 14 juli, 2005 vid 11:11Läste just det lilla reportaget om kite, fast framför allt om Nina själv
, i sportguiden.
Kul att dom upmärksammar kite men synd att dom valde henne…
Jag menar det finns ju ”mängder” av bättre och roligare tjejer i sverige som dessutom har lite mera koll på kitesporten i sverige, Nina verkar inte veta en susning om kitesverige som det låter i sportguiden.
Hon framstår mer som ett rikemansbarn som sysslar med kite för att det ser lite glammigt ut, synd.
backe svarade 19 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
citat: ”– Hmm. Sverige kan jag inte uttala mig om, jag har bara kitesurfat i
Falkenberg. Har lite svårt för kalla ställen, då åker jag hellre lagg eller
snowboard.”JAG VILL OXÅ ÅKA LAGG!!!! huhuhuhu
-
Det finns ju den värre sorten som kan allt om kitesverige, men inte kan kitesurfa, och de är dessutom fula.
Nina är söt, surfar och kan Aloha, och dessutom kör hon Wakeboard. Vad är det Walle, vill du träffa en svensk kite-singel-tjej
/Pete
-
Svar till:
Det finns ju den värre sorten som kan allt om kitesverige, men inte kan kitesurfa, och de är dessutom fula.
Nina är söt, surfar och kan Aloha, och dessutom kör hon Wakeboard. Vad är det Walle, vill du träffa en svensk kite-singel-tjej
/Pete
[/ QUOTE ]
det hade ju varit bättre att lyfta fram sporten i sverige, de e vad jag tycker…
…men visst va hon söt
-
aldrig hört talas om henne, trodde dom mena norska Nina…
-
Jovist det kan jag hålla med om. Typ hon kunde ha sagt något med att fågelskådare är så jävla ute 2005-talet, sagt åt dem att köpa en bok och en DVD med fågelkvitter istället och att vissa stränder bör avfolkas för att ge plats åt en ny generations badare med större strandleksaker än sandtennis.
Jo, jag håller med Walle
-
Svar till:
Hon framstår mer som ett rikemansbarn som sysslar med kite för att det ser lite glammigt ut, synd.
[/ QUOTE ]
Say what man!? Fattar inte riktigt vart du får det ifrån.
För det första handlar artikeln mer om Nina som person än om ”kitesurfing in general”. Nina är en världsvan brutta med härlig livglädje som fastnat för kite.
Blir fan lack av att se folk klaga utan anledning.
peace bro
-
Varför lyfta fram kitesurfing i sverige? Ju fler vi blir desto struligare blir det på alla spots…
//Chrillo
-
Svar till:
aldrig hört talas om henne, trodde dom mena norska Nina…
[/ QUOTE ]
Men Hugo, det måste ju vara hon som ni snackade om när jag började. Ni sa att det inte fanns några tjejer i Sverige som kitade så sa jag ”Ingen?!” så sa du jo förresten, det finns en svensk tjej men hon bor på Hawaii. -
Svar till:
Varför lyfta fram kitesurfing i sverige? Ju fler vi blir desto struligare blir det på alla spots…
//Chrillo
[/ QUOTE ]
ja visst är det tungt att sporten går framåt! man skulle nog sätta en maxgräns på hur många som fick kita och dessutom skulle man vara tvungen att söka tillstånd, möjligtvis ett intatuerat sådant någon stans på kroppen. Naturligtvis skulle skyddsjakt införas på dem som inte har detta tillstånd att utöva sin kära sport.
Antagligen så håller alla med -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Say what man!? Fattar inte riktigt vart du får det ifrån.
För det första handlar artikeln mer om Nina som person än om ”kitesurfing in general”. Nina är en världsvan brutta med härlig livglädje som fastnat för kite.
Blir fan lack av att se folk klaga utan anledning.
peace bro
[/ QUOTE ]
vem fan e inte rigmans barn här då?
-
feda paddar å snygg.. hon har tillåtelse att bli min tjej för en natt! rik eller ikke, who cares?
-
vafaenm va du ks ha alla brudarma du har för fan redan en lämna nått till oss andra.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Hur fan läsar du det
Så jävla Jante-lagigt
Logga in för att svara.