Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nina Johansson

• mav

Medlem
    14 juli, 2005 vid 22:45

Ähhh, Nina ska tydligen vara heltrevlig. Hon är bl.a teamrider för Litewave. Varje gång jag träffat Dave de senaste gångerna (snubben bakom Litewave) så har Nina iaf bett honom hälsa till den svenske importören. He he. grin.gif

Hon har knappt satt sin fot i sverige de senaste åren så det är väl bara bra att hon inte uttalar sig alltför mycket om den svenska scenen? Å som sagt; reportaget handlade ju om Nina… inte kitesurfing i svedala.

/Kaj(Tech)

P.S Bara att höra av sig om ni vill köpa Litewave. cool.gif

• hitme

Medlem
    15 juli, 2005 vid 14:05

Svar till:

vem fan e inte rigmans barn här då?

[/ QUOTE ]

Svar: Ich!

• cortex

Medlem
    15 juli, 2005 vid 14:20

Amenvaf-n… hur många flikar hade Mav igång när han lånade min laptop egentligen… Det var jag som skrev inlägget fast Mav tydligen var inloggad och inte jag.

Oh well, shit happens.

/Kaj(Tech)

• zoolander

Medlem
    15 juli, 2005 vid 16:32

Svar till:

Amenvaf-n… hur många flikar hade Mav igång när han lånade min laptop egentligen… Det var jag som skrev inlägget fast Mav tydligen var inloggad och inte jag.

Oh well, shit happens.

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

ooo det e ju helt jävla hemskt.. hur kan du göra ngt så dumt.. nu e hela dan förstörd!
    jävligt mnycket tack

• lasse62

Medlem
    15 juli, 2005 vid 16:47

Svar till:

Svar till:

aldrig hört talas om henne, trodde dom mena norska Nina…

[/ QUOTE ]
    Men Hugo, det måste ju vara hon som ni snackade om när jag började. Ni sa att det inte fanns några tjejer i Sverige som kitade så sa jag ”Ingen?!” så sa du jo förresten, det finns en svensk tjej men hon bor på Hawaii.

[/ QUOTE ]
    Va du först?

• cortex

Medlem
    15 juli, 2005 vid 18:25

Haha, då var det iaf något positivt med min dag då. grin.gif

/Kaj(Tech)

• backe

Medlem
    15 juli, 2005 vid 21:15

Först va man ju skeptisk, men sen kommer man ju på hur perfa artikeln är. Goa klyschor å hypning av sporten som fan!
    Det är nice…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nina Johansson

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.