Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nixa rippar Torkel!!
-
Nixa rippar Torkel!!
Publicerad av andi_j på 21 maj, 2004 vid 05:46.
arnold svarade 20 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
yo, andy
snygg ram på kortet, har du trixat med bilderna i paint nu igen
-
Bra häng i de nya Globeriders Nixa, de är finfina! Har du inte fått nya brädan?
-
Still waiting…. på den nya brädan…
Borde väl vara klar snart..
Arnold, varit ute och kört i helgen??
/Nixa
-
Fina bilder glöm inte att redigera i Photoshop bara! Horisonten lutar och så får du ju enkelt fram bättre färg och lite ljusare eller mörkare beroende på vad du vill ha. Blir en väldigt stor skillnad.
-
Tja fast det blir ganska mycket bättre! Alla andra fuskar ju inklusive proffsen!
-
Svar till:
Fina bilder glöm inte att redigera i Photoshop bara! Horisonten lutar och så får du ju enkelt fram bättre färg och lite ljusare eller mörkare beroende på vad du vill ha. Blir en väldigt stor skillnad.
[/ QUOTE ]
Habo local… va fan, i helvete heller du e ju aldrig ute o surfar ju, möjligtvis Ribban coktail local… hehe
-
Var i Habo för två dagar sedan men visst det är cocktail kiteare nu tyvärr! Endast 4 timmar på vattnet denna veckan.Har inte kommit ifrån på väldigt länge men denna veckan kan jag mellan 09:00-15:00 varje dag han inte med idag blir kanske en stund i morgon alldeles för lite tid på vattnet i år tyvärr! Så det är tyvärr sant som du säger men jag tänkte ändra till Ribban local för det är ju där jag bor!
-
Ja det var väl kul att jag inte har hunnit kitea så mycket i år! Inget annat som kan glädja dig denna dag?
-
Han har ju varit på öland det var ingen vind där så döm honom inte för hårt Stellan! Vi hade nog inte varit så goa om vi hade suttit på fel ställe och hört att alla andra hade tok mycket vind!
-
För att vara en yrkesarbetande föräldrer är det mycket tid med 4 timmar, så även om det inte är tillräkligt för dig, så i min bok krävs det genuint intreese att hitta den tiden! Mvh Bengt
Logga in för att svara.