Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nixa rippar Torkel!!

• wretan

Medlem
    21 maj, 2004 vid 09:42

yo, andy

snygg ram på kortet, har du trixat med bilderna i paint nu igen wink.gif

• andi_j

Medlem
    21 maj, 2004 vid 11:13

hehe jau blev visst inte så snyggt, ett nytt försök då!

• arnold

Medlem
    21 maj, 2004 vid 16:21

Bra häng i de nya Globeriders Nixa, de är finfina! Har du inte fått nya brädan?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2004 vid 09:58
  • nixa

Medlem
    24 maj, 2004 vid 08:07

Still waiting…. på den nya brädan…

Borde väl vara klar snart..

Arnold, varit ute och kört i helgen??

/Nixa

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 08:09

Fina bilder glöm inte att redigera i Photoshop bara! Horisonten lutar och så får du ju enkelt fram bättre färg och lite ljusare eller mörkare beroende på vad du vill ha. Blir en väldigt stor skillnad.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2004 vid 09:45

fusk me photoshop ju! wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 09:50

Tja fast det blir ganska mycket bättre! Alla andra fuskar ju inklusive proffsen! blush.gif wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:35

Svar till:

Fina bilder glöm inte att redigera i Photoshop bara! Horisonten lutar och så får du ju enkelt fram bättre färg och lite ljusare eller mörkare beroende på vad du vill ha. Blir en väldigt stor skillnad.

[/ QUOTE ]

Habo local… va fan, i helvete heller du e ju aldrig ute o surfar ju, möjligtvis Ribban coktail local… hehe

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:40

Var i Habo för två dagar sedan men visst det är cocktail kiteare nu tyvärr! Endast 4 timmar på vattnet denna veckan.Har inte kommit ifrån på väldigt länge men denna veckan kan jag mellan 09:00-15:00 varje dag han inte med idag blir kanske en stund i morgon alldeles för lite tid på vattnet i år tyvärr! Så det är tyvärr sant som du säger men jag tänkte ändra till Ribban local för det är ju där jag bor!

• roland

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:40

Hahahaha

• stellan

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:42

Tycker Rambo verkar lite bitter på senaste tid…

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:43

Ja det var väl kul att jag inte har hunnit kitea så mycket i år! Inget annat som kan glädja dig denna dag?

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:44

Han har ju varit på öland det var ingen vind där så döm honom inte för hårt Stellan! Vi hade nog inte varit så goa om vi hade suttit på fel ställe och hört att alla andra hade tok mycket vind!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:31

För att vara en yrkesarbetande föräldrer är det mycket tid med 4 timmar, så även om det inte är tillräkligt för dig, så i min bok krävs det genuint intreese att hitta den tiden! Mvh Bengt

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nixa rippar Torkel!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.