Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nixa rippar Torkel!!

• andi_j

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:48

Fan först klagar ni på mina bilder sedan lägger ni en massa skit på min tråd!!!! Vad fan ska detta likna!!!! grin.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:53

Sorry biderna var hur bra som helst bara lite extra tips! blush.gif Rambo kan säkert massor med mera när det gäller fotografering men han gillar mer att retas lite! I allafall på Steffo!

• andi_j

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:57

Svar till:

Sorry biderna var hur bra som helst bara lite extra tips! blush.gif Rambo kan säkert massor med mera när det gäller fotografering men han gillar mer att retas lite! I allafall på Steffo!

[/ QUOTE ]

Med glimten i ögat, jag vet att det inte var några proffsbilder men hellre det än inget alls!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:59

Var inget fel på bilderna! Var dock så länge sedan man såg Nixa att man ej känner igen honom!Mvh Bengt

• roland

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:38

Svar till:

Fan först klagar ni på mina bilder sedan lägger ni en massa skit på min tråd!!!! Vad fan ska detta likna!!!! grin.gif

[/ QUOTE ]

Hahahaha

• arnold

Medlem
    24 maj, 2004 vid 18:41

Körde till Lagans mynning, riktigt fint ställe faktisk. Kitade en liten stund med 12:an sedan blev det obehagligt mycket vind och jag drog mig tillbaks till V-stand för att vindsurfar med 4.6 segel, riktigt kul var det!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 21 svar maj 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA