Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NM i freestyle

Taggad: ,

• imported_macts

Medlem
    5 september, 2003 vid 08:13

Tydligen blev det ingen tävling igår enligt rapport från folk på plats.

• mag

Medlem
    7 september, 2003 vid 12:34

Ojämn vind gjorde att de bara seglade Expression session, 2 kvalheat och en final. Mads Björnå före Lars Pedersen, även dansk seger i kite och Formula! Idag söndag tror jag det blåser mer så det bör seglas freestyle igen. Igår var vinden mellan 3 & 7 m/s = kass!

• jorgen

Medlem
    7 september, 2003 vid 19:21

Det blev en bara en stege idag också. Vinden ville inte. frown.gif Inte tillräckligt för att utse en Nordisk mästare mao. Men inofficiell Nordisk mästare och Waveclassicmästare blev (baserat på expressionresultatet)Mads Björnå före Lars Pedersen. Olausson och Kläppe på delad tredjeplats.

//jörgen

• anonym-anvandare

Medlem
    7 september, 2003 vid 20:25

Bara för att vara petig…OLANDERSSON kom delad trea. Olausson var inte med och körde vad jag såg

• jorgen

Medlem
    7 september, 2003 vid 20:32

Det är inte petigt, rätt skall vara rätt. My mistake. Jag skyller på att jag är trött. wink.gif

//jörgen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NM i freestyle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.