Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NO wind mission f-bay
-
NO wind mission f-bay
Publicerad av callep på 29 mars, 2007 vid 18:05bidrar med lite fet action från dagens segling av callep och hak från da ghetto
callep svarade 17 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Fina bilder…
Såg på filmen “serious about waves” och där rekomenderade harty att ge sig ut när det inte blåser så mycket med en lite bräda, bara för att lära sig segla i lättvind för att bättre hantera när man blir stående mellan vågorna påvägen ut ibland. Nån som gjort det?
-
@pure 373344 wrote:
Fina bilder…
Såg på filmen “serious about waves” och där rekomenderade harty att ge sig ut när det inte blåser så mycket med en lite bräda, bara för att lära sig segla i lättvind för att bättre hantera när man blir stående mellan vågorna påvägen ut ibland. Nån som gjort det?
JA! testat många bom-körningar…
(Varför har han fenan i handen på näst sista bilden?) -
Årets första mission för mig, och vad passar då bättre än stiltje i fiskebäckshoodsen. Det är så det ska va bara.
Som calle sa så är det mastskyddet, haha. Tricket är en bakom ryggen segel360, som jag tänkte greppa masten på, men istället så lyckades jag plocka loss lite delar…
Mer sköna bilder från fbay lär komma snart, eller hur Calle?
-
Ni måste vara oerhört sugna, när ni går ut i såna här extrema förhållanden!
-
-
Hahahaha, jobbigt många gånger jag fick köra clewfirstduck3 och ändå fick du inte nån bra bild! Jag lär ju vara en naturbegåvning som fotograf, den sista på dig är feeedt! Släng upp lite fler bilder, det måste ju ha blivit några bra till eller?
-
Discofinger gör väl sig inte riktigt lika bra i tumvantar kanske, men det är ju väldigt viktigt att träna på…
Clewfirst dessutom! -
Alltid discofinger! Förberedelse för det viktigaste tricket som finns: Discofingerspocken
-
det gäller att ligga i när man har chansen..
idag var det lättvindsframmåt och gecko som gällde: -
Vad riggar man när det inte blåser alls, stort eller litet ??
//Nyfiken
Logga in för att svara.