Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies nOOb / nybörjar netvärk

• marcel_101

Medlem
    18 juni, 2006 vid 20:14

johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00

sen stämplar man upp resten =))

• johanw

Medlem
    25 juni, 2006 vid 20:28
    Marcel_101 wrote:
    johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00

sen stämplar man upp resten =))

fan va gött ett sådant jobba skulle man ju ha.. ni behöver inte mer folk?:tongue:

• topol

Medlem
    27 juni, 2006 vid 12:43

Tjena,
    Bor i Göteborg, men gör mina vändor till Stockholm där jag gör mitt Exjobb.
    Har nu efter långtids funderande och vändande på varje öre tillslut införksaffat mig en kite (Tjoho)..Gick en kurs i Australien (Perth) där jag bodde ett tag , innan det så var det bara vindsurfing som gällde…Men nu är jag kite N00b så det räcker för två, har ingen som helst susning var man ska åka någonstans i varken Gbg eller Sthlm. Så alla förslag är välkommna..

Namn: Calle
    G-talk: Olsen.carl@gmail.com
    Mob: 0704-975386

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2006 vid 19:08

De flesta Stockholmare håller till på Kitenation.se så det är nog lättast att hitta folk att kita med där när det gäller huvudstadskiting.

• falsterbo

Medlem
    27 juni, 2006 vid 21:50

Tjena tjena, jag är sugen på att börja kitesurfa. Det ser så härligt ut. Jag bor i Falsterbo och vet inte riktigt hur jag ska komma igång med sporten. Ärligt talat, är det någon som vill sälja sin utrustning billigt? I så fall kan vel du/ni svara på det här inlägget.

• johanw

Medlem
    28 juni, 2006 vid 07:34

tycker du ska ta en kurs för att komm a igång de e de bästa och det snabbaste sättet.. kolla köp o sälj för grejor finns mycket billigt!

• gh0st

Medlem
    29 juni, 2006 vid 12:01

Ja, att ta en kurs är definitivt det bästa sättet, du får lite säkerhetstänkande och väldigt mycket tips som kommer att hjälpa dig att lära dig snabbare.

• klw

Medlem
    9 juli, 2006 vid 10:57

Jag söker någon som vill lära sig kite tillsammans med mig i Västsverige. Jag bor i Göteborg. Dessutom är jag intresserad av kitekurser. Just nu övar jag på en nyinköpt stuntkite för att försöka förstå vinden 🙂
    Walter
    0738-029613
    klwlevy@hotmail.com

• roxy_m

Medlem
    10 juli, 2006 vid 13:57

Någon n00b som vill ut och öva med mig i Askim idag??

//Malin

• simoneburgess

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 12:47

Hoppla!

Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.

Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.

0704413505
    simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂

• johanw

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:28
    SimonEBurgess wrote:
    Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.

säsongen börjar typ nu 😀 de e nu till hösten vinden kommer på riktigt.. lycka till!

• andypanda

Medlem
    2 september, 2006 vid 12:30

Hallå.

Här finns en glad nybörjare i Göteborg.

Det finns en liten forumtråd för oss i gbg
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41042

>Söndag i Askimsviken för min del, finns plats i bilen.

Andreas
    0705 601008

• holmabolma

Medlem
    16 september, 2006 vid 08:00
    SimonEBurgess wrote:
    Hoppla!

Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.

0704413505
    simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂

Är nybörjare från malmö. Har dock ingen bil än men de e på G 🙂
    Följer gärna med ut ngn gång.

/Anders

• edorf

Medlem
    30 september, 2006 vid 23:38

Ska ni ut och kajta glöm inte ringa mig..
    bor i Höllviken men åker dit vinden är..

adda på msn eller skajpa mig och spara givetvis mitt nr

pittersson88@hotmail.com – msn

frodepettersson – skype

0735460091 – mob

Frode

Frode

• samuel_l

Medlem
    1 oktober, 2006 vid 11:09

Tjena.
    Har gått en kurs och beställt grejor. kommer att börja åka nästa vecka hoppas jag.
    Någon mer från helsingborg?

0706-809116

Msn: samuel-lundberg@hotmail.com

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies nOOb / nybörjar netvärk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.