Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › nOOb / nybörjar netvärk
-
johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00
sen stämplar man upp resten =))
-
Marcel_101 wrote:johan w jobbar på lagret på ikea deltid 50 % (men brukar lägga till dagar så det blir iaf 80 & ) då jobbar man oftast från ca 05:00 till 10:00
sen stämplar man upp resten =))
fan va gött ett sådant jobba skulle man ju ha.. ni behöver inte mer folk?:tongue:
-
Tjena,
Bor i Göteborg, men gör mina vändor till Stockholm där jag gör mitt Exjobb.
Har nu efter långtids funderande och vändande på varje öre tillslut införksaffat mig en kite (Tjoho)..Gick en kurs i Australien (Perth) där jag bodde ett tag , innan det så var det bara vindsurfing som gällde…Men nu är jag kite N00b så det räcker för två, har ingen som helst susning var man ska åka någonstans i varken Gbg eller Sthlm. Så alla förslag är välkommna..Namn: Calle
G-talk: Olsen.carl@gmail.com
Mob: 0704-975386 -
De flesta Stockholmare håller till på Kitenation.se så det är nog lättast att hitta folk att kita med där när det gäller huvudstadskiting.
-
Tjena tjena, jag är sugen på att börja kitesurfa. Det ser så härligt ut. Jag bor i Falsterbo och vet inte riktigt hur jag ska komma igång med sporten. Ärligt talat, är det någon som vill sälja sin utrustning billigt? I så fall kan vel du/ni svara på det här inlägget.
-
tycker du ska ta en kurs för att komm a igång de e de bästa och det snabbaste sättet.. kolla köp o sälj för grejor finns mycket billigt!
-
Ja, att ta en kurs är definitivt det bästa sättet, du får lite säkerhetstänkande och väldigt mycket tips som kommer att hjälpa dig att lära dig snabbare.
-
Jag söker någon som vill lära sig kite tillsammans med mig i Västsverige. Jag bor i Göteborg. Dessutom är jag intresserad av kitekurser. Just nu övar jag på en nyinköpt stuntkite för att försöka förstå vinden 🙂
Walter
0738-029613
klwlevy@hotmail.com -
Hoppla!
Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.
Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
0704413505
simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂 -
SimonEBurgess wrote:Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
säsongen börjar typ nu 😀 de e nu till hösten vinden kommer på riktigt.. lycka till!
-
Hallå.
Här finns en glad nybörjare i Göteborg.
Det finns en liten forumtråd för oss i gbg
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41042>Söndag i Askimsviken för min del, finns plats i bilen.
Andreas
0705 601008 -
SimonEBurgess wrote:Hoppla!
Simon här, bor i Lund under hösten/våren och vill ha någon/några att leka med. Jag har just köpt min kitesurfingutrustning och vill komma igång innan undervattenstjälen tar mig :wink:. Jag har tagit en tvådagars kurs i Thailand och har kummit upp på brädan någon gång.
Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
0704413505
simon_burgess_82(at)hotmail.com , finns även på MSN, men inte särskilt ofta då min dator är död. Det stod mellan en ny dator eller kitesurfingutrustningen 🙂Är nybörjare från malmö. Har dock ingen bil än men de e på G 🙂
Följer gärna med ut ngn gång./Anders
-
Ska ni ut och kajta glöm inte ringa mig..
bor i Höllviken men åker dit vinden är..adda på msn eller skajpa mig och spara givetvis mitt nr
pittersson88@hotmail.com – msn
frodepettersson – skype
0735460091 – mob
Frode
Frode
-
Tjena.
Har gått en kurs och beställt grejor. kommer att börja åka nästa vecka hoppas jag.
Någon mer från helsingborg?0706-809116
Logga in för att svara.