Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › nOOb / nybörjar netvärk
-
Gick kurs i Varberg i slutet av September.
Har köpt på mig några drakar nu och tänker träna så mycket jag bara kan innan Oktober är slut för då planerar jag att glida lite nere i Brazil i en månad.Fortfarande nybörjare som stapplar fram lite vingligt på vattnet men det börjar arta sig.
Kan mest sen eftermiddag på vardagar och givetvis på helgerna.
Kitar helst på Habo eller kanske Lundåkra (har dock inte varit där men det ska vara ok för nybörjare då det ska vara lite långgrunt där oxå.Jobbar i Lund men bor i Malmö.
Hör gärna av er till mig oxå om ni ska ut för jag blir VÄLDIGT lätt övertalad.
Magnus
Mob: 0733-451195
Msn: magnus.wiberg@hotmail.comOm det funkar så ska jag kita imorgon eller på torsdag i Lundåkra.
Har för mig att det ska funka med ostliga vindar där iaf.Vi ses
/Magnus -
Tjena!
Har just reggat mig på detta forumet.
Gick en kurs i varberg i sommras och har gjort några stapplande försök på egen hand med nyköpta grejer. Håller mest till i varbergstrakten.Hör gärna av er när ni ska ut
mobil: 0707765173
/Patrik -
JohanW wrote:SimonEBurgess wrote:Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
säsongen börjar typ nu 😀 de e nu till hösten vinden kommer på riktigt.. lycka till!
förutom dena satans hösten =)
-
Marcel_101 wrote:JohanW wrote:SimonEBurgess wrote:Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
säsongen börjar typ nu 😀 de e nu till hösten vinden kommer på riktigt.. lycka till!
Han menade kanske att den började i morse och slutade i kväll??? 😉 -
Wibban wrote:Marcel_101 wrote:JohanW wrote:SimonEBurgess wrote:Jag ser att de flesta inläggen här är från början av säsongen: Om någon är intresserad fortfarande så hör av er.
Han menade kanske att den började i morse och slutade i kväll??? 😉hehe mm :smirk:
-
Får man hoppas :). Tänkte fortsätta på tråden, finns kanske fler som är intresserade..
-
Jag är på! Bor i Malmö. Jag gick en veckas kurs i Frankrike förra sommaren nu har jag köpt utrustning och varit ute två gånger denna säsong.
0767211115
//Jenny
-
Gött, jag är i gbg så kanske lite långt ifrån :|. Tänkte testa nästa hleg om det blåser lagom (5-8) vid varberg/björkäng.
-
Jag är nybörjare och letar efter någon/några att öva med, så det är ju perfekt.
Bor i Billdal, någon mil söder om Göteborg.
Har tillgång till bil så säg bara till om vi skall åka någonstans så drar vi.
Jag är ofta ledig hela dagar, men jobbar en del helger.Gick en kurs i somras i Björkäng men har inte kommit ut något mer, men nu är jag grymt sugen!!
Hör av er så drar vi:
/Daniel
Rågelund imorgon kanske??
-
Gr8 🙂 började tro att det inte finns några nybörjare runt gbg..
Imorgon funkar inte för mig, ons fre em samt helgen är ok./amco
0707721043 -
Nybörjare här från Höganäs, gick en 3 dagars kurs förra sommaren i Båstad.
Letar nu efter folk som börjar kita den här sommaren. Jag kommer hålla till mellan Landskrona – Halmstad.Jonas Harjula – 0731828739
-
Marcus
Lund
0733-309525Grymt initiativ med tråden! Aldrig kul att sticka ut ensam som nybörjare..
-
Gått 3 dagars kurs förra året, inte kommit igång på egen hand inu.
Simrishamn 0768605620
skicka gärna mess eller ring om där är någon i närheten som är sugen. 😉
Logga in för att svara.