Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Noobie som har några frågor…

• poon

Medlem
    19 februari, 2005 vid 13:04

Nu e du inte helt ärlig grin.gif

/P

• cortex

Medlem
    19 februari, 2005 vid 15:32

grin.gif

• putte

Medlem
    19 februari, 2005 vid 19:46

tänkte bara påpeka att jag hade min cabrinha 05:a uppe idag, det blåste snitt 2m/s
    ok för att det inte gick bra, inge åk eller så, men lite kitehandling fick man ju i alla fall…

• martent

Medlem
    20 februari, 2005 vid 11:42

Ja ja! Om du säger det så jag har iallafall aldrig fått upp en kite i 2 sek meter.Och om man nu får upp den vad är det för mening med det? Går ju ändå inte att åka!

• cortex

Medlem
    21 februari, 2005 vid 06:27

Killen som började tråden frågade om det funkade på *snö*. Det funkar att åka på hårt packad snö i 2 m/s med rätt kite. Som sagt, kolla filmen jag länkade så ser du att det går att få hyfsat drag t.o.m.
    När man kört en del så är det ju inte helkul direkt, men för en nybörjare är det nog rätt skoj samtidigt som man lär sig hantera sin kite.

/Kaj(Tech)

Svar till:

Ja ja! Om du säger det så jag har iallafall aldrig fått upp en kite i 2 sek meter.Och om man nu får upp den vad är det för mening med det? Går ju ändå inte att åka!

[/ QUOTE ]

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Noobie som har några frågor…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.