Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nordic Surfers Mag #1
-
Nordic Surfers Mag #1
Publicerad av mat på 10 april, 2008 vid 21:16hellgren svarade 16 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Oregistrerad
Gäst10 april, 2008 vid 21:21Är det bara kite och vågsurf eller kommer det nåt om vindsurf med?
-
@Oregistrerad 457632 wrote:
Är det bara kite och vågsurf eller kommer det nåt om vindsurf med?
Blir lite windsurf då och då men bara waveriding och tyvärr inte i första issue!
/Mat
-
Hej!
Jysta bilder på din hemsida. Fotar du som proffession eller är det bara ett fritidsintresse?
Björn
-
@Mat 457630 wrote:
…OM TVÅ VECKOR!!!!!!
men hemsidan är nu klar: http://www.nordicsurfersmag.se
/Mat
äntligen
kan inte vänta tills den dimper ner i låddan
gött initiativ!
pren inskickad…T
-
Grymt bra! Just singat en prenumeration. Ser fram emot reportaget om quads och om balsabrädor (bilden på balsafishen på hemsidan får mig verkligen att dräggla tungt). Gillar cross-over konceptet, dvs att det inte är enbart surfsurf, eller enbart kite, eller enbart något annat. Surf är och kan vara så mycket, trist med onödiga gränsdragningar!
Jeppe B
-
Ser härligt ut! Kanske borde jag ge mig på mer “surf”, var ju skönt inspirerande det där!
-
Ser ju trevligt ut.
Kommer tidningen till Press Stopp, eller till “surfbutiker”?
/Henrik T. -
riktigt bra initiativ! Mer vindsurf och tidningen blir ännu intressantare för mig.
Ett tips från en blivande medieingenjör(vad nu det har med saken att göra):
Övergången mellan bilderna i bildspelet som är på alla sidor är kul första tre gångerna, sedan tycker jag mest det blir irriterande. Nån mjuk fade eller liknande hade jag hellre sett.Mvh Love
-
@HTN 457725 wrote:
Ser ju trevligt ut.
Kommer tidningen till Press Stopp, eller till “surfbutiker”?
/Henrik T.Skit kul! TACK allihopa!!!
HTN… Första mag säljs endast i surfbutiker och via hemsidan. (Kommer en lista på hemsidan med alla återförsäljare inom en vecka)
/Mat
-
@Mat 457638 wrote:
Blir lite windsurf då och då men bara waveriding och tyvärr inte i första issue!
/Mat
Varför så stymoderlig behandling av windsurfingen, “… lite windsurf då och då…”?
Varför inte göra ett mixat vattenbrädsmagasin fullt ut? Jag inbillar mig att Windsurfingen fortfarande är den surfförgrening som är störst i Sverige. SUP känns ju också hyffsat naturligt, fast det kanske faller inom vågsurfingsfären.
Jag lugnar mig lite med min prenumeration… Gott initiativ dock!Lycka till…
-
@Oåxen 457877 wrote:
Varför så stymoderlig behandling av windsurfingen, “… lite windsurf då och då…”?
Varför inte göra ett mixat vattenbrädsmagasin fullt ut? Jag inbillar mig att Windsurfingen fortfarande är den surfförgrening som är störst i Sverige. SUP känns ju också hyffsat naturligt, fast det kanske faller inom vågsurfingsfären.
Jag lugnar mig lite med min prenumeration… Gott initiativ dock!Lycka till…
😉 hehe! Skickas det riktigt feta windsurf material från Norden, kommer jag garanterat att publicera det!!!
/Mat
-
Hej gott folk!
Om lite mer än en vecka smäller det! Prenumeranterna kommer vara först att få maget innan det landar i olika surfshopar runt om i landet. Listan på butikerna som säljer tidningen kommer på hemsidan i slutet på veckan.
Fick tidningens stickers igår. Kommer lägga några i kuvertet med maget till er prenumeranter 😉
Stay stoked—> http://www.nordicsurfersmag.se
/Mat
Logga in för att svara.