Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordic Surfers Mag #1

• mat

Medlem
    26 april, 2008 vid 17:49

Tidningen postades i fredags till alla prenumeranter. Stort tack till allihopa!!!!
    Maget kommer i brevlådan på måndag!!! Som sagt, har också lagt några klibbor i kuverten (men de fastnar lätt längst ner i kuvertet…).
    Ser fram emot att höra vad ni tycker! Skicka gärna lite feedback till mat[at]nordicsurfersmag.se

Stay stoked

/Mat

• aronh

Medlem
    28 april, 2008 vid 11:38

JADÅ! Idag komm den. Har bara hunnit bläddra igenom den men mitt första intryck är att det är en grym tidning. Skönt att det är betoning på bilder. Bra bilder också. Som vindsurfare skulle man ju gärna velat se lite vindsurfing i tidningen men bara det finns plats för det nån gång ibland är jag nöjd. Bra jobbat.

• hellgren

Medlem
    5 maj, 2008 vid 07:24

Kan bara hålla med föregående talare..

Tyvärr missade jag nog klibborna 🙁
    Får dra hem o kolla om jag slängt kuvertet än..

Grym tidining! Keep it up!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordic Surfers Mag #1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.