Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic surfers mag #6

• rydstrom

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 10:27

Jag tycker det är ett apbra magasin,
    Om det är ekonomiskt och arbetsmässigt hållbart hade jag önskat att få det oftare.
    Sen kan man tycka att lite recensioner av utrustning för svenska åkare i svenska vatten hade uppskattats.

• pontus-ts

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 16:18

schysst nummer, gillade wakestyle-reportaget.

gött mos

• gonzo

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 16:33

lika grymt som vanlig.
    fint jobb som vanligt mat.

• samhansson

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 17:08

grymt bra mag, gillar som fan!

• sourra

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 17:37

Finfint Mathieu! Lite svårt att se texten på ett par ställen men med bra ljus funkar det 🙂

• mat

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 17:45
    sourra;582916 wrote:
    Finfint Mathieu! Lite svårt att se texten på ett par ställen men med bra ljus funkar det 🙂

japp jag vet… du har rätt men det var snyggt 😉

• mat

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 17:52
    Rydstrom;582841 wrote:
    Om det är ekonomiskt och arbetsmässigt hållbart hade jag önskat att få det oftare.
    Sen kan man tycka att lite recensioner av utrustning för svenska åkare i svenska vatten hade uppskattats.

oki!! ska jobba på det! Vad gäller kite, fanns det en recension av placebo surfskate i #4 men ska försöka fixa fler!!!!
    Annars som du förstår skulle det tyvärr inte funka att släppa oftare men hade varit riktigt kul!!

• neven

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 18:55

Riktigt bra nummer tycker jag! Gött att man är med på bild med Dre 🙂

• blackadder

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 19:07
    Neven;582934 wrote:
    Riktigt bra nummer tycker jag! Gött att man är med på bild med Dre 🙂

Ja, det tycker nog Jesper också…

• sourra

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 19:33

Vilken mästarbild

• haze

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 19:36
    Rydstrom;582841 wrote:

Det som blir knepig där är väl att hitta en opartisk person som inte talar väl ett specifikt märke.

I och för sig så skulle Martin Ottosson vara den ultimata testaren om han analyserar kiten/brädorna på samma sätt som han gör med skidor och bindningar. Det är killen som skriver så långt så de flesta på detta forumet inte ens orkar läsa hans inlägg.

• rydstrom

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 07:47
    Haze;582951 wrote:
    Det som blir knepig där är väl att hitta en opartisk person som inte talar väl ett specifikt märke.

I och för sig så skulle Martin Ottosson vara den ultimata testaren om han analyserar kiten/brädorna på samma sätt som han gör med skidor och bindningar. Det är killen som skriver så långt så de flesta på detta forumet inte ens orkar läsa hans inlägg.

Men om man kollar på tidningar ute i världen så är väl inte dom så opartiska, man skulle kunna ta två team-riders från olika märken osså får dom byta drakar en dag sen får dom skriva vad dom tyckte om den andra draken och skillnaden mellan den dom normalt kör… jag vet inte… jag försökte komma med lite konstruktiv kritik… gick kanske lite sisådär…

@ mat:
    Jag förstår, men såklart är det en dröm…

• haze

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 09:38

Rydström: Jag vet inte på kites men på Skidtester så är åkarna opartiska eller får inte testa sina egna produkter.Och en dag per modell är väl minimi kravet.

Det skulle vara kul att läsa en sådan test för övrigt.Läst lite sådana tester i tyska och franska tidningar och det funkar. Kanske kolla med alla leverantörer i Sverige och Danmark (då de har sjukt mycket större utbud och marknad)

• stebe

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 11:38

Eller så låter man reespektive återförsäljare själva skriva om sina drakar, de känner dem ju faktiskt bäst.

• haze

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 14:37

För då blir det ju en opartisk test??? Och eventuella andra åsikter kommer fram då?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic surfers mag #6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.