Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nordlig vind i varbergs trakten??
-
Nordlig vind i varbergs trakten??
Publicerad av kalina på 1 november, 2006 vid 14:20Var är det bäst att köra när det blåser nordligt i varbergs trakten? Funderar på att dra ut i det fina kalla vädret i morgon =) Nån som e sugen på att hänga med? Kall och skön körning en torsdag förmiddag :santa:
// Kalinaziik svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kalina wrote:Var är det bäst att köra när det blåser nordligt i varbergs trakten? Funderar på att dra ut i det fina kalla vädret i morgon =) Nån som e sugen på att hänga med? Kall och skön körning en torsdag förmiddag :santa:
// KalinaBjörkäng funkar fint på nordligt.
:tongue: -
Arild wrote:Kalina wrote:Var är det bäst att köra när det blåser nordligt i varbergs trakten? Funderar på att dra ut i det fina kalla vädret i morgon =) Nån som e sugen på att hänga med? Kall och skön körning en torsdag förmiddag :santa:
:tongue:Tack! =) Du ska inte ut och köra?
// Kalina -
Kalina wrote:Arild wrote:Kalina wrote:Var är det bäst att köra när det blåser nordligt i varbergs trakten? Funderar på att dra ut i det fina kalla vädret i morgon =) Nån som e sugen på att hänga med? Kall och skön körning en torsdag förmiddag :santa:
// Kalina
Kanske är förkyld vill bli frisk till helgen när det drar igång igen. -
Arild wrote:Kalina wrote:Arild wrote:Kalina wrote:Var är det bäst att köra när det blåser nordligt i varbergs trakten? Funderar på att dra ut i det fina kalla vädret i morgon =) Nån som e sugen på att hänga med? Kall och skön körning en torsdag förmiddag :santa:
// Kalina
Kanske är förkyld vill bli frisk till helgen när det drar igång igen.Känner du dig bättre och e sugen på att dra ner så slå en signal. Jag kommer nog dra ner runt 9 tiden för att få lite iskall skön känsla i kroppen 😀
0730 98 18 14
Ha det, och krya på dig =) -
ZIIK wrote:du får komma å bada här annars 😉
//JoelHehe! Ska du ut och köra i morgon? Lite långt för mig att åka, e barnledig till ca 15.00 på eftermiddagen så det hade varit lite tajt 😉
Inga planer på att dra ner nu i helgen? Ser ju grmyt ut enligt prognosen 😀
Kram! -
Kalina wrote:ZIIK wrote:du får komma å bada här annars 😉
//JoelHehe! Ska du ut och köra i morgon? Lite långt för mig att åka, e barnledig till ca 15.00 på eftermiddagen så det hade varit lite tajt 😉
Inga planer på att dra ner nu i helgen? Ser ju grmyt ut enligt prognosen 😀
Kram!Kul att höra att du inte ger upp för lite minusgrader 🙂 Ses på vattnet i helgen!
Arild min vän…fet medicin du har gått på, dumt att lämna den obevakad, ha ha..börjar känna mig lite krasslig osså..
-
det enda som tar en rejäl förkylning är väl ett par kallsupar och en tyngre förkylning? man vänjer sig till slut!
skulle gärna dra ner en repa. får nog svårt att passa in det. så jag får dra en session på min lilla hemma-arena
//Joel
Logga in för att svara.