Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nordosthoppbyggnation
-
samling villanäs imorgon
om de inte är för kallt, om man säger
-
Samla hit dig först då så vi kan samla ner tillsammans, om man säger
-
Jag skulle gærna hjælpa till men tyværr måste jag åka bræda i Voss i morgon! Skotta på!:smirk::smirk::smirk::smirk:
-
öj micke, du får ju inte åka där, enligt sidan så må du icke overstige 95 kilo ner du må anvende falleputten!
-
fick du jobbet micke?
Ja fyfan va kallt d eär. dessutom har man fått sin 3e ispropp i saaben för året.
är de bara lite varmare imorn är ja på. Nu är de ju typ -35 vindavkylning -
way to cold, kommer när den visar över -10..
Micke smsa mig kontot igen har glömt betala min del i railesen…
Sorry! -
Asså… hur kan ni låta en göteborgare knäcka er i kylighetsuthållighet? Jag har velat ut hela tiden jag. Sist jag körde var det -17 och molnigt, idag var det ju -18,5 och sol! Hur fint som helst, om man säger
-
Pepä;599186 wrote:Asså… hur kan ni låta en göteborgare knäcka er i kylighetsuthållighet? Jag har velat ut hela tiden jag. Sist jag körde var det -17 och molnigt, idag var det ju -18,5 och sol! Hur fint som helst, om man säger
Ja man är ju lite vek…:crazy:¨
Men idag är det nog köldrekord.. -
hengo;599169 wrote:fick du jobbet micke?
Ja fyfan va kallt d eär. dessutom har man fått sin 3e ispropp i saaben för året.
är de bara lite varmare imorn är ja på. Nu är de ju typ -35 vindavkylningGLYKOL!!! Tjænn du..det funkar…
Jo vi fixar det sen crille, kommer hem ikvæll.
Fredrik! jag væger fan bara 94!! -
Chrilleg66;599242 wrote:Ja man är ju lite vek…:crazy:¨
Men idag är det nog köldrekord..Skämmes! Ok att Fjollträskarna, Gröthalsarna och Glennarna ringer hemvärnet så snart det fallit 2 cm puder men ni som bor i Norrlands huvudstad måste ju föregå med gott exempel. :santa:
-
sourra;599253 wrote:Skämmes! Ok att Fjollträskarna, Gröthalsarna och Glennarna ringer hemvärnet så snart det fallit 2 cm puder men ni som bor i Norrlands huvudstad måste ju föregå med gott exempel. :santa:
det jävliga är ju att man är en inflyttad 08:a…
😉 men -18 10 m/s och snöfall är inte nåt som lockar mig ut och pumpa en kite.
men med denna vinter & is kan vi nog snökitea in i juni med Badshorts på..
Logga in för att svara.