Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nordosthoppbyggnation
-
Fasen boys, Inte trodde jag att man skulle få snökita här nere i Skåneland, men ack va gött med snö det är här nere nu. Här nere har vi dessutom perfekt jämn pålandsvind som gör att vi kan ladda fett på alla stora sanddyner här i Ängelholm. Nästan Brasilien klass på de här klitterna 🙂
Ta och lämna kallhålet nu och flytta ner till Skåne istället. Perfekt kite 9 månader om året på vatten och så nu dessutom snökite.. Vad kan man mer begära?!
-
umesimon;599436 wrote:Fasen boys, Inte trodde jag att man skulle få snökita här nere i Skåneland, men ack va gött med snö det är här nere nu. Här nere har vi dessutom perfekt jämn pålandsvind som gör att vi kan ladda fett på alla stora sanddyner här i Ängelholm. Nästan Brasilien klass på de här klitterna 🙂
Ta och lämna kallhålet nu och flytta ner till Skåne istället. Perfekt kite 9 månader om året på vatten och så nu dessutom snökite.. Vad kan man mer begära?!
kan du ringa och övertala min fru:smirk:…
-
Dags att få tummen ur! Prognosen är på -10 över helgen och något varmare efter. Snö fredag-måndag så nu får ni visa lite tåga norrisar! Lördag eller söndag mitt på dagen för mesta möjliga värme? Ser inte ut att bli så mycket vind så nu jävlar tar vi och fixar lite kickers så vi har allt klart tills det susar i säven igen!
-
pepä!
de blir snowboard i helgen, häng på!!
Vännäs på lördag, bygdsilium på söndag (de har en riktig park) -
Jag är lätt på bygdsiljum, tänkte faktiskt ringa dig om det. Kollade lite på deras sajt, verkar kul. Det finns plats i saaben? Ringer dig imorgon fredag, om man säger
Logga in för att svara.