-
Nordöstra Brasilien
Nån som vet hur vinden är i Fortaleza eller Natal i november och december?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Nordöstra Brasilien
Nån som vet hur vinden är i Fortaleza eller Natal i november och december?
Var i Fortaleza ( cumbuco ) förra året, sent nov och en månad framåt. Vind alla dagar de 2 första veckorna från Kl 10 till mörkt. sedan avtog det så det var kitebart drygt hälften av resterande dagar.
Hur är det att hyra utrustning i Fortaleza? Funderar på att köpa lite beg.utrustning (storlekar 10-12 är det bra?)och ta med mig eller att köpa på plats. Jag vet inte vad som är bäst. Vi åker dit 28 dec. Någon som varit där och kan ge mig tips.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Nordöstra Brasilien
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.