Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nordspotar till helgen?
-
Svar till Surfmad: Vi blir några som kör Sandvikens brygga på e.m. För rapport om läget ring eller SMSa mig.
/Lars
-
funkar sandvikens brygga på nord? Funderar åka dit imorgon fredag då det ska blåsa mer + lite mer på väst. Av tidigare erfarenhet vet jag att det kan blir riktigt bra om det blåser 10+
-
Svar till Goose: Om Sandvikens brygga funkar på nord? Skojar du? 🙂 Det är ju just mellan NV och NNO det är bra där! 🙂 Och håller prognoserna så är vi några där både idag (torsdag) e.m. och i morgon (fredag) på e.m.
/Lars
-
stoorfaen;629252 wrote:Snackar ni Sandvikens brygga som på väddö?
Nej. Enhörna, Södertälje. E där nu. Vind men avvaktar regnskurar.
/Larss
-
Inte var dag det blåser på Sveriges baksida och dessutom från fel håll. Man kan mala mycket om det. Själv hoppas jag att ordningen snart är återställd med styv kuling på västkusten. Kör hårt!
-
Jag kommer åka upp vid 08.00 typ. Har aldrig varit där och tar gärna rygg om du hittar. Bor på gärdet och har 0733-545753.
-
Jag drar upp vid 08.00 imorgon aldrig varit där tidigare och tar gärna rygg om det är någon mer som lämnar stan vid den tiden.
Logga in för att svara.