Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordspotar till helgen?

• oscarlj

Medlem
    1 september, 2010 vid 21:17

Kan inte Görvälnsbadet funka imorgon? Någon som ska dit?

• electric

Medlem
    1 september, 2010 vid 21:40

Svar till Surfmad: Vi blir några som kör Sandvikens brygga på e.m. För rapport om läget ring eller SMSa mig.

/Lars

• goose

Medlem
    2 september, 2010 vid 04:47

funkar sandvikens brygga på nord? Funderar åka dit imorgon fredag då det ska blåsa mer + lite mer på väst. Av tidigare erfarenhet vet jag att det kan blir riktigt bra om det blåser 10+

• electric

Medlem
    2 september, 2010 vid 10:17

Svar till Goose: Om Sandvikens brygga funkar på nord? Skojar du? 🙂 Det är ju just mellan NV och NNO det är bra där! 🙂 Och håller prognoserna så är vi några där både idag (torsdag) e.m. och i morgon (fredag) på e.m.

/Lars

• stoorfaen

Medlem
    2 september, 2010 vid 12:04

Snackar ni Sandvikens brygga som på väddö?

• electric

Medlem
    2 september, 2010 vid 12:30
    stoorfaen;629252 wrote:
    Snackar ni Sandvikens brygga som på väddö?

Nej. Enhörna, Södertälje. E där nu. Vind men avvaktar regnskurar.

/Larss

• goose

Medlem
    2 september, 2010 vid 13:06

Hur mycket blåser det nu?

• eldgris

Medlem
    2 september, 2010 vid 13:07

Inte var dag det blåser på Sveriges baksida och dessutom från fel håll. Man kan mala mycket om det. Själv hoppas jag att ordningen snart är återställd med styv kuling på västkusten. Kör hårt!

• jerker04

Medlem
    2 september, 2010 vid 14:31

Jag kommer åka upp vid 08.00 typ. Har aldrig varit där och tar gärna rygg om du hittar. Bor på gärdet och har 0733-545753.

• jerker04

Medlem
    2 september, 2010 vid 14:34

Jag drar upp vid 08.00 imorgon aldrig varit där tidigare och tar gärna rygg om det är någon mer som lämnar stan vid den tiden.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nordspotar till helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.