Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Norr om Göteborg onsdag em efter kl 16?

• lovet

Medlem
    14 juni, 2011 vid 12:45

Jag är sugen. Har du bil? vart har du tänkt för spot?

//Robin

• alohasurfer

Medlem
    14 juni, 2011 vid 15:52

Gott! Jag tänkte mig någon av vikarna strax norr om Marstrand! Har bil men åker från Borås, snett över?

• lovet

Medlem
    14 juni, 2011 vid 17:24

ok fan har ingen bil så är fast i gbg.

• 10ms-anders

Medlem
    14 juni, 2011 vid 19:50

Fattar inte? Vilket väder tittar ni på?

• alohasurfer

Medlem
    15 juni, 2011 vid 13:24

Jag kollar smhi (marstrand) och dmi!

• surfbasse

Medlem
    15 juni, 2011 vid 16:30

det blåser inget

http://www.makaisurf.se

• alohasurfer

Medlem
    16 juni, 2011 vid 06:23

Hehe, det blåste skitbra norr om Marstrand igår eftermiddag/kväll! Körde nian mellan kl 16-18 och var lagom riggad!!

• surfbasse

Medlem
    16 juni, 2011 vid 08:13
    Alohasurfer;659185 wrote:
    Hehe, det blåste skitbra norr om Marstrand igår eftermiddag/kväll! Körde nian mellan kl 16-18 och var lagom riggad!!

JAG gillar inte dig

• 10ms-anders

Medlem
    16 juni, 2011 vid 16:21

Jag körde 12:a en stund och en annan körde 14m en bra stund in på kvällen. Så blåste gjorde det allt. Lite byigt som vanligt i aröd.

• 10ms-anders

Medlem
    17 juni, 2011 vid 20:56

Verkar som jag förlorade safety leach? Safety snöret! svart med rött handtag. kabin hake i båda ändar. Ingen som råkat få me den hem?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA