Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › norr om göteborg, var?
-
norr om göteborg, var?
Publicerad av henke15 på 17 juli, 2006 vid 09:26ser ju helt klart ut att blåsa idag men tittar man på prognoser och vindmätaren i onsala så verkar det helt klart som om det skall blåsa betydligt mer norrut. var kan man köra ovanför gbg i väst?
jeppe6 svarade 18 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag tycker nog att det ser ut som att rågerlund borde fungera i eftermiddag/kväll. Jag tänker nog åka ner i allafall
-
onsala mätaren visar på 3,5-4 därför jag e tveksam eller har den bara fått spratt tror du… vill dra iväg ner om det finns vind men vet inte om de e tveksamt
-
det söööööööööööööööööööööööööööööggggggggggggggggggggggg:frown:
-
hej brud fixarn var ligger snoppsunda och när ska du visa mig hur man raggar med kiten som du lovat
-
Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt…
-
Stora höga var riktigt bra….Kommer nog att åka dit oftare. Det finns ju en hel del plattvatten att glida omkring på.
-
Danielsan wrote:Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt…
Det levererade fint på dagen med 🙂
nic
-
Danielsan wrote:Getskär, Stora Höga levererade bra ikväll…! kunde till och med surfa utan våtdräckt…
Hur hittar man hit?
Hur är det? långgrunt?
tack tack
Logga in för att svara.