Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots norr om sthlm….

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2004 vid 14:39

Pajala

• Kjellorix

Gäst
    17 maj, 2004 vid 15:17

tycker jag skriver för mycket.
    Mitt sommarställe är pefekt för vindsurfing, kommer säkert mest att sinkersurfa, skönt att vara fri, slippa båt och bil.
    Kanske inte blir så mycket kitesurf-tillfällen, men så fort vinden passar, måste för hösten i stan.

• jockster

Medlem
    17 maj, 2004 vid 15:58

Svar till:

Jag vind- & nu snart kite-surfar mest på Singöfjärden & ibland Ålandshav vid svartklubben, hela sommaren , bra, tycker jag ,aldrig giftalger t.ex.
    men nu får jag nog använda båten för att ta mej ut, inte så säkert att starta från Rotholmaviken med kite.

[/ QUOTE ]

Nehä ?
    Fan du, där har ju jag sommarställe, var ute med båten varje dag förra sommarn, men inga kite:aere där ute, nejnej.
    Wellwell, vi ses nog i sommar när jag har fått ihop ett lämpligt paket att kite:a med..

Du får gärna skicka ett mail till dig med dit mobilnummer, så ska jag spara det och slå en pling när jag ska ut o köra !
    mail : joakim@performancebyz.se

Med vänlig hälsning
    Jocke

• Kjellorix

Gäst
    22 maj, 2004 vid 06:19

ses på h2o
    Hang Loose

• jockster

Medlem
    22 maj, 2004 vid 12:05

Trevligt !
    Själv kommer jag att köra på Picklefork 161 samt en 9-12m2 kite, får dock se vad det blir för kite..
    Men maila gärna ditt nummer till mig så får du mitt, så får vi höras så vi kan träffas o snacka, och kitea såklart i sommar ! smile.gif

Med vänlig hälsning

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots norr om sthlm….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.