Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Norrland – Piteå/Byske Fredag
-
Norrland – Piteå/Byske Fredag
Publicerad av kleverboi på 5 augusti, 2004 vid 17:19Nån som skall kita imorgon? Ser ut att bli hyfsat med 7-9 m/s + *hoppas* sjöbris.
Jag har bil och kör gärna en bit om jag får sällskap. Piteå havsbad borde funka bra – blir väl sideshore med S-SO där om jag inte minns fel…. Kom igen nu i norr!!!!!
Maila om ni skall med -> kite@thomson.nujonty svarade 16 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Vi ska rigga för Nolia på morgonen och blir det tid över så drar vi till glänta och kör lite..
/Mvh Lars -
Jag ska till skellefteå i helgen men jag har inte fått min bräda än =((
Det tog lite längre tid än jag trodde..
Men gyllene helgen är jag på om det blåser…
Om du far ut nått på söndagen i skellefteå så kommer jag nog och tittar. Skriv vart du far isf. -
Brevid Havsbadet, du lär se oss…
2 x Bronco in the air…. -
2 X Bronco låter som ett bra riktmärke
Skall se om jag hittar till gläntan då…
Vindstilla nu men Foreca lovar åtminstone 7 m/s så jag åker dit till lunch…Söndag i Skellefteå? Beror förstås på vinden men det såg dystert ut resten av helgen tyvärr… Jag lägger in mess om det blir nåt åka av… Åsså får du se till att skaffa all utrustning för snart kommer höstvindarna =)
/S
-
Vill du ha riktigt bra förhållanden på syd?
Kör till Lillskärsudden,ca 25 km söder Umeå i Sörmjöle
Ring för vägbeskrivning.
Peter 070-3993027
(Kom och testa Slingshot om du har vägarna förbi.) -
Låter bra… Men det blir Piteå idag – Kidsen skall terrorisera havsbadet som det låter. Umeå kan det bli nån helg framöver – är det långgrunt på lillis? Har windsurfat där nån gång men jag minns inte riktigt hur botten var (eftersom man alllldrrrrriiiig ramlar av på windsurfingbrädan
-
Det är otroligt långgrunt på lillis.. svårt att hitta fler ställen som är som det..
-
Peffa!
Då skall vi se om vi kan klämma ihop det…
Du är i Skeå GT-helgen ?
Helgen efter är jag troligast i Luleå
Helgen efter det kan det passa med en umeåresa och testa lillis med kiten.
Lets keep in touch så skall vi säkert få ihop nåt kul bara det örjar blåsa ordentligt! -
Jepp man får inte missa gyllene…, låter bra. Får hoppas det blåser bra de helgerna.
-
Svar till:
Glänta? Vars ligger det???
[/ QUOTE ]
För att komma till gläntan kör man mot Haraholmen men svänger höger före man kommer ut till hamnområdet
/LER -
Svar till:
E D DU (LER) DIN GAMLE YTIS..
[/ QUOTE ]
Vem annars? ytb nr 1/LER
-
Vi var ner till gläntan i em, men det myllrade av badande, så vi drog till Lulhällan istället.
Nu är det Noliamässan i 9 dagar, om det är någon som känner för att komma förbi och kolla så hittar ni oss (KiteSweden) i monter U1005 (Utomhus brevid B-ingången).
-
Svar till:
Svar till:
E D DU (LER) DIN GAMLE YTIS..
[/ QUOTE ]
Vem annars? ytb nr 1/LER
[/ QUOTE ]
Du vet att det e jag som e NR1..
Nu dra ja te Anholt, höres
Logga in för att svara.