Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Norrland – Piteå/Byske Fredag

• kleverboi

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 07:47

Ciao!

Det var rätt mycket badande på gläntan ja… minst sagt…
    Men längts ut till höger hittade jag en lucka på 250 meter och jag körde ett par repor därifrån men eftersom jag är nybörjare så ockade jag inte mer än det…
    Men vind var det inget fel på – toppade runt 13-14 m/s just innan åskovädret kom och tog bort all vind…
    /K

• niklasmagnus

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 07:14

Det blåser fint idag, medel 7.3 nordlig vind dock

Är det Sansnäset eller Storsand som gäller idag?

Alltså i LUleå

/Niklas

• jonty

Medlem
    21 juli, 2008 vid 19:44

Några som kitar runt Skellefteå?

• ziik

Medlem
    22 juli, 2008 vid 16:12

Skön återuppliving av den tråden…

• milkman

Medlem
    22 juli, 2008 vid 17:12

haha.. Kungligt! 🙂

• hengo

Medlem
    22 juli, 2008 vid 19:10

ingen aning om skellefteå.. men lillskärsudden är förmodligen norrlands överlägset bästa kitespot och det ligger dryga två mil söder om Umeå. Vi är några stycken som håller på. Blåser det så är det altid någon ute nuförtiden, till skildnad från 2004! 🙂

• jonty

Medlem
    22 juli, 2008 vid 19:21

För lite vind hos dig ZIIK? Tacksam för seriösa svar, hört att det finns kitare runt Skellefteå så bör ju gå att hitta nån

• jonty

Medlem
    22 juli, 2008 vid 21:43

Okej, tack för tipset Har jag vägarna ner mot Umeå så ska jag svänga förbi och kolla läget:smile:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Norrland – Piteå/Byske Fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.