Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Norrtäljesurfare i helgen?
-
Norrtäljesurfare i helgen?
Publicerad av ebh på 26 september, 2008 vid 07:01Var seglar ni?
Mvh
Stefan V
ebh@telia.comebh svarade 16 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
@ebh 502695 wrote:
Var seglar ni?
Mvh
Stefan V
ebh@telia.comHej Stefan det blir förmodligen Salnö, Erken, Lunda badet, Kapellskär, ?? svårt med den här prognosen
Jag satsar på söndag.
mvh
Boman -
//TOMMY//
Gäst26 september, 2008 vid 17:07Eller hur Boman , Salnö/Erken kan bli nått för söndagen beroende lite på vindriktning.
Skriv en rad vart du åker.:cool2: -
Sticker till Kapellskär lörd 11.00. På vattnet ca 13.00. Alt 1 Lunda, alt 2 Erken.
Vi hörs!
/Stefan V -
Jämn vind rakt på stranden, ngt växlande SSV-SV, sol, varmt och!!! varmt i vattnet. Några perfekta timmar ensam på vattnet, full planing hela tiden. När jag stack kom en kille till.
Kul att äntligen, efter 4 helger med i stort stiltje, få prova nya brädan (som uppfyllde förväntningarna!!)
Vad händer imorgon söndag?
Mvh Stefan V -
@ebh 503065 wrote:
Vad händer imorgon söndag?
Mvh Stefan VMellan nordväst och väst så blir det Lake Erken för min del, Salnö går bort om det ligger på väst ingen höjdare att simma ut till sten revet… men kan ju även bli en höjdare hmmm.
Hur som haver jag satsar på Erken och kommer vara där runt tolv tiden då det brallar på!!.
Når mig på mobil 0732042824Kul Stefan att du fick köra idag tempen ligger på ca 14-15 grader där ute nu så det är bara att köra. vad har du köpt för ny bräda?
Vi ses.
-
Hej Fredrik!
Ja, det blev en JP Supersport 118.
Ok, Erken. Om allt funkar är jag där också, ev ngt tidigare.
Hej fr Stefan V -
//TOMMY//
Gäst28 september, 2008 vid 06:04Ok, hänger på jag med. Blåser bra redan nu på morgonen, hoppas forecas 13-17 m/s
prognos slår in så kanske det kommer lite fläkt även på Erken.:cool2: -
@//TOMMY// 503172 wrote:
Ok, hänger på jag med. Blåser bra redan nu på morgonen, hoppas forecas 13-17 m/s
prognos slår in så kanske det kommer lite fläkt även på Erken.:cool2:yes bra tryck i vinden och solen skiner jag ska bara fixa lite med barnen sen kommer jag, seee yaa!!
-
Hur är det vid erken nu ?
finns det något tel. till någon där , tänkte åka vidare från ett ojämt Brevik.
0708500504
mvh Oscar
-
En riktigt bra dag. Vinden droppade några sekundmeter några gånger, men på det stora hela fullt ös. Jag räknade till 14 seglare totalt under dagen. Inte ofta det är så vid Erken. Mycket vind från rätt håll, sol, varmt i vattnet och bra stämning!
/Mvh Stefan V
Logga in för att svara.