Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norrtäljesurfare i helgen?

• boman

Medlem
    26 september, 2008 vid 15:50

@ebh 502695 wrote:

Var seglar ni?
    Mvh
    Stefan V
    ebh@telia.com

Hej Stefan det blir förmodligen Salnö, Erken, Lunda badet, Kapellskär, ?? svårt med den här prognosen 🙂

Jag satsar på söndag.

mvh
    Boman

• //TOMMY//

Gäst
    26 september, 2008 vid 17:07

Eller hur Boman , Salnö/Erken kan bli nått för söndagen beroende lite på vindriktning.
    Skriv en rad vart du åker.:cool2:

• ebh

Medlem
    26 september, 2008 vid 19:43

Sticker till Kapellskär lörd 11.00. På vattnet ca 13.00. Alt 1 Lunda, alt 2 Erken.
    Vi hörs!
    /Stefan V

• ebh

Medlem
    27 september, 2008 vid 15:34

Jämn vind rakt på stranden, ngt växlande SSV-SV, sol, varmt och!!! varmt i vattnet. Några perfekta timmar ensam på vattnet, full planing hela tiden. När jag stack kom en kille till.
    Kul att äntligen, efter 4 helger med i stort stiltje, få prova nya brädan (som uppfyllde förväntningarna!!)
    Vad händer imorgon söndag?
    Mvh Stefan V

• boman

Medlem
    27 september, 2008 vid 18:27

@ebh 503065 wrote:

Vad händer imorgon söndag?
    Mvh Stefan V

Mellan nordväst och väst så blir det Lake Erken för min del, Salnö går bort om det ligger på väst ingen höjdare att simma ut till sten revet… men kan ju även bli en höjdare hmmm.

Hur som haver jag satsar på Erken och kommer vara där runt tolv tiden då det brallar på!!.
    Når mig på mobil 0732042824

Kul Stefan att du fick köra idag tempen ligger på ca 14-15 grader där ute nu så det är bara att köra. vad har du köpt för ny bräda?

Vi ses.

• ebh

Medlem
    27 september, 2008 vid 20:46

Hej Fredrik!
    Ja, det blev en JP Supersport 118.
    Ok, Erken. Om allt funkar är jag där också, ev ngt tidigare.
    Hej fr Stefan V

• //TOMMY//

Gäst
    28 september, 2008 vid 06:04

Ok, hänger på jag med. Blåser bra redan nu på morgonen, hoppas forecas 13-17 m/s
    prognos slår in så kanske det kommer lite fläkt även på Erken.:cool2:

• boman

Medlem
    28 september, 2008 vid 07:32

@//TOMMY// 503172 wrote:

Ok, hänger på jag med. Blåser bra redan nu på morgonen, hoppas forecas 13-17 m/s
    prognos slår in så kanske det kommer lite fläkt även på Erken.:cool2:

yes bra tryck i vinden och solen skiner jag ska bara fixa lite med barnen sen kommer jag, seee yaa!!

• wilund

Medlem
    28 september, 2008 vid 08:47

Hur är det vid erken nu ?

finns det något tel. till någon där , tänkte åka vidare från ett ojämt Brevik.

0708500504

mvh Oscar

• ebh

Medlem
    28 september, 2008 vid 16:38

En riktigt bra dag. Vinden droppade några sekundmeter några gånger, men på det stora hela fullt ös. Jag räknade till 14 seglare totalt under dagen. Inte ofta det är så vid Erken. Mycket vind från rätt håll, sol, varmt i vattnet och bra stämning!
    /Mvh Stefan V

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA