Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norska segelnummer

• Norska segelnummer

Publicerad av robrox på 4 december, 2007 vid 09:14

Någon som vet var jag kan hitta personerna bakom N222 och N311. Har lite bilder på dem från apelviken tidigare i år. Tänkte bara säga till dem att jag har dem om de vill se dem.

robrox svarade 17 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • spray

Medlem
    4 december, 2007 vid 10:46

Sköna bilder, särskillt den undre. Vad kör du med för kamera/objektiv

• robrox

Medlem
    4 december, 2007 vid 11:29

Tackar!! 🙂 ja jag gillar oxå den undre. Tänkte han de ville se bilderna men vette fan hur man får tag på dem.

Jag kör en NIKON D50 med lite olika objektiv men mest NIKONs 70-300 VR (bilden är taget med mitt gamla 70-210 nikon) Vill använda mitt 18mm lite mer till kite ska se om nån vill vara med på det. Man måste ju komma ganska nära då.

• Oregistrerad

Gäst
    4 december, 2007 vid 12:16

@RobRox 432360 wrote:

Tackar!! 🙂 ja jag gillar oxå den undre. Tänkte han de ville se bilderna men vette fan hur man får tag på dem.

Jag kör en NIKON D50 med lite olika objektiv men mest NIKONs 70-300 VR (bilden är taget med mitt gamla 70-210 nikon) Vill använda mitt 18mm lite mer till kite ska se om nån vill vara med på det. Man måste ju komma ganska nära då.

Kolla på;
    http://www.surfersinfo.no/

• robrox

Medlem
    4 december, 2007 vid 14:28

Tack tror jag hittade rätt super:smile:

• spray

Medlem
    4 december, 2007 vid 16:59

Synd att bilderna va så fasligt lågupplösta på hemsidan din, kan du inte öka till iallefall 1024x ?

• robrox

Medlem
    4 december, 2007 vid 20:16

Hahaha jo det skulle jag väl kunna de e 700 vissa även mindre nu. Jag kommer lägga upp en beställ en bild knapp under nästa vecka och utvalda bilder kan fås (så får man sponsra en 20 eller 50kr om man vill) i ca 3000*2001 då skickas de i ett mail till dig. Ska nog sätta mig med det på en gång.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norska segelnummer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.