Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North 3-delad mast bra för Superstar-seglet?

• North 3-delad mast bra för Superstar-seglet?

Publicerad av dude på 4 april, 2009 vid 07:16

Vad säger alla ni North-fantaster? De här Northseglen kör ju med flex-top-master hör jag. Har det alltid gjort det? Har det förändrats de senaste fem åren?

Kör också Neil Pryde med flex-top? Det är så jag hört… Så, en parrallell fråga är om NP-master också funkar till northsegel???

Det finns ingen chans att prova dessa tredelade master från north som alltså nu i år, första året, kommer i 75 procent kol. Därför är det lite intressant att fråga om de lär funka eller inte i dessa Superstar-segel.

Tacksam för svar.

Hälsningar,
    Niklas

robin svarade 15 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • robin

Medlem
    4 april, 2009 vid 13:13

Tjena Nicke!

När jag letade mast till mitt Psyclone så kollade jag en del på Hots forum. Pryde verkar funka jättebra till Hot och North helt ok. Jag har för mig att North kör ytterligare lite mer flextop än Pryde och Hot.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North 3-delad mast bra för Superstar-seglet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.