• ozzcarr

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:01

Hade ni varit på da näs idag hade ni fan fått se på grejor. NL:S egen ”dr.-inga-gränser” Hed(gogga) stod som vanligt för dagens sjukaste slam! Överriggad raily på ca 2 cm djupt vatten, för att sedan trilla i 2000 km/h och glida unhoocked cirkus 250 meter. Kom tillbaka med kiten i ena handen och badbrallorna i andra! Knappt hardcore!

• rocco

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:17

Haha. klar man ska ladda fett!

• rocco

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:19

Påminner lite om Böna när han skulle hoppa till vattnet på andra sidan sandbanken och glömde att det bara var några cm djupt på andra sidan. Brädan satte sig och böna fortsatte grin.gif

• gogga

Medlem
    20 juli, 2005 vid 23:33

Svar till:

Hade ni varit på da näs idag hade ni fan fått se på grejor. NL:S egen ”dr.-inga-gränser” Hed(gogga) stod som vanligt för dagens sjukaste slam! Överriggad raily på ca 2 cm djupt vatten, för att sedan trilla i 2000 km/h och glida unhoocked cirkus 250 meter. Kom tillbaka med kiten i ena handen och badbrallorna i andra! Knappt hardcore!

[/ QUOTE ]

Haha, den var sjuk i huvet! Det kommer nog någon bild när gustav har laddat upp dem.
    Man ska vara hardcore

• luuddee

Medlem
    21 juli, 2005 vid 08:21

det e gytt men vafaen skulle ni dra sen för det va så jefla gött vågorna blidde riktigt feta sen o det blåste ännu mer sen.. o sol

• gogga

Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:16

Vi var ganska trötta då… dessutom hade min cykelslang gått sönder så jag tappade brädan hela tiden… sjukt jobbigt!

Kom lalle ner? Han sa att han var sugen iallafall

• luuddee

Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:46

nej han kom inte. . man kan köra utan cykelslang..

• zoolander

Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:18

Svar till:

[/ QUOTE ]
    men det e ju lugnt då ju.. eftersom nls signum är badbrallor över våtdräkt!

• ozzcarr

Medlem
    21 juli, 2005 vid 16:03

Klart! Inga jävla kroppsstrumpor här inte! Fan nu såg jag det framför mig, måste kräka!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 39 svar juli 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA