Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › North
-
Hade ni varit på da näs idag hade ni fan fått se på grejor. NL:S egen ”dr.-inga-gränser” Hed(gogga) stod som vanligt för dagens sjukaste slam! Överriggad raily på ca 2 cm djupt vatten, för att sedan trilla i 2000 km/h och glida unhoocked cirkus 250 meter. Kom tillbaka med kiten i ena handen och badbrallorna i andra! Knappt hardcore!
-
Påminner lite om Böna när han skulle hoppa till vattnet på andra sidan sandbanken och glömde att det bara var några cm djupt på andra sidan. Brädan satte sig och böna fortsatte
-
Svar till:
Hade ni varit på da näs idag hade ni fan fått se på grejor. NL:S egen ”dr.-inga-gränser” Hed(gogga) stod som vanligt för dagens sjukaste slam! Överriggad raily på ca 2 cm djupt vatten, för att sedan trilla i 2000 km/h och glida unhoocked cirkus 250 meter. Kom tillbaka med kiten i ena handen och badbrallorna i andra! Knappt hardcore!
[/ QUOTE ]
Haha, den var sjuk i huvet! Det kommer nog någon bild när gustav har laddat upp dem.
Man ska vara hardcore -
det e gytt men vafaen skulle ni dra sen för det va så jefla gött vågorna blidde riktigt feta sen o det blåste ännu mer sen.. o sol
-
Vi var ganska trötta då… dessutom hade min cykelslang gått sönder så jag tappade brädan hela tiden… sjukt jobbigt!
Kom lalle ner? Han sa att han var sugen iallafall
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
men det e ju lugnt då ju.. eftersom nls signum är badbrallor över våtdräkt! -
Klart! Inga jävla kroppsstrumpor här inte! Fan nu såg jag det framför mig, måste kräka!
Logga in för att svara.