Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › North AHD Rea på W.A.S
-
North AHD Rea på W.A.S
Publicerad av hans på 6 december, 2000 vid 14:53Idag startar Wallén Active Sports den sanslösa ACCELERATIONS REAN på North och AHD. Kolla in http://north-sails.com. 30-70 % på -99-2000 modeller.
easyrider svarade 23 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
efter som priserna tidigare låg 30-70%över marknaden så är rea priset jämförbart med konkurenternas ordinarie priser!
-
Priserna 30-70% dyrare från början?? jämfört med vad? Vågar du vänta så blir ju grejerna nästan gratis…
-
Kul rea-idé! Önskar att fler gjorde samma sak!
Hmmm, en Style 255 för tretusen känns ju lockande…
Lycka till!
-
Inge bra att lägga upp en excelsida som är oläslig!!!!
-
Håller med nu är det bra pris men annars undrar man om dom är friska
5000 kr för en 100% carbon mast är saftigt. -
Har inte ALLA “EXCEL” tom jag har ju det på min MACINTOSH !!
-
Har du kollat vad en NP racepro eller en fiberspar 6000 QT kostar?
-
Men Hur mycke bättre är inte en neilprude eller Fiberspar då?? vill bara informera om att alla normala i världscupen kör fiberspar.
-
Microsoft Excel:
North_rea_001205.xls:-filformat är ogiltigt.
Vilken skit!!!!!!
-
Excelfilen går bra att öppna för mig både från skolan och hemma..
-
Kan varken läsa filen hemma eller på jobbet.
Hur fan kan man lägga upp en excelfil på internet, jävla idiotiskt helt enkelt. skit i och sälj då!!!!!!!!!
-
Jo, kan till del hålla med eftersom det är ju rätt enkelt att göra en HTML-fil i Excel. Pröva länken, funkade bättre för mig:
-
Fortfarande samma fel, krävs det Excel 2000 eller??? har Excel 95.
Men bryr mig inte längre, vill inte köpa nåt av Wallen längre, går nån annanstans….
-
handla hos Wallen och spara pengar och för dom sparade slantarna kan du låta ngn kolla din dator … ngt fel måste du ju ha för att jag kan öppna programmet både på min mac, på min pc och på skolan utan problem..
-
Inget fel på någon av mina datorer, fel på Wallen däremot. Kommer aldrig att handla från honom.
Logga in för att svara.