• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 18:49

brädorna är ju väldigt små…?
    är inte den blåa gjord för “juniorer” om jag har felt fel (vad det nu ska innebära?)

Ja tycker du kan satsa på en bräda som ligger runt 130-135 vilket är average. 141cm brädan kan du spara o sätta på bindningar när den tiden kommer!

• supermankite

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 21:15

jo det kanske dom är, jag är nästan 1,80… Gillar Northbrädorna synd bara att dom kostar så mycket. Men 2010:ans modell borde ju sjunka i pris snart eller?

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 22:44
    Supermankite;626570 wrote:
    jo det kanske dom är, jag är nästan 1,80… Gillar Northbrädorna synd bara att dom kostar så mycket. Men 2010:ans modell borde ju sjunka i pris snart eller?

skolorna brukar sälja ut sina grejer men de brukar inte gälla årets brädor direkt. har nada koll på norths brädor men ser att de pendlar ganska saftigt på priserna. 9 papp för en vanlig TT, va har den… elmotor?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.