Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › North demo tour film :)
-
North demo tour film :)
Publicerad av lelleee på 11 juni, 2007 vid 15:26Högkvalitativ film från haga park, (kristihimmelfärdshelgen)
kasst väder
Kassa klipp
kass filmningMen det är grym musik 😀
pepa svarade 17 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Fint med lite film så här i vindtorkan. 30 knop kan jag fan köra toeside:D
-
Ha ha tracka ned på andra märken funkar ju men åkningen på filmen va de sunkigaste ja sett på länge if you ask me..
-
Jag var fan där hela helgen men lyckades inte se mer än någon enstaka Northkite 🙁 Vart var ni ??
-
Gött med lite film! Men vafaen fiser ni in luften i kitsen lr, de såg ju tokslappa ut.
-
Ha ha tracka ned på andra märken funkar ju men åkningen på filmen va de sunkigaste ja sett på länge if you ask me..
Det är vad som erbjuds i apbyig vind och en chopp där vågorna kommer vinkelrätt :crazy:
@Milkman 389663 wrote:
Jag var fan där hela helgen men lyckades inte se mer än någon enstaka Northkite 🙁 Vart var ni ??
Va synd, vi hade ju hur mycke kites som helst.. vi hängde precis söder om haga park, massa flaggor och skit hade vi..
Gött med lite film! Men vafaen fiser ni in luften i kitsen lr, de såg ju tokslappa ut.
haha, ja fan det verkar inte bättre, det var en snubbe från kalmar som lånade en rebel och körde skiten ur den, den håller tydligen jävligt bra förutom att luften måste pyst ut, men det kan ju bero på dåligt isatt ventil, men vad vet jag.
-
Jaha.. Ni demade där vi andra inte får vara då? 🙂 Det kan jag förstå, för sandbergen var ingen höjdare ur ett demoperspektiv..
-
@Milkman 389684 wrote:
Jaha.. Ni demade där vi andra inte får vara då? 🙂 Det kan jag förstå, för sandbergen var ingen höjdare ur ett demoperspektiv..
Jess, som Northkitare så har man ju vissa previlegier 😀
nä men vi hängde precis så långt norrut som är tillåtet… Men det va ju en jävla massa träd å skit där med så lite hardcore va d å launchaå Jonaish din lilla EH-nörd 😮 om inte jag missminner mej helt fel så hängde du fan vid oss och var jävligt sugen på att testa north 😀
man ska ha north om man vill vara bäst
word
-
just d, du körde en dragon bräda… Gött mos…. Vad tyckte du om den?
-
@Lelleee 389809 wrote:
just d, du körde en dragon bräda… Gött mos…. Vad tyckte du om den?
Jaoo di va gutt, trodde först att den va för smal för de jävla choppiga vattnet! Men längden, va den nu va på brädan funka ju fan!
Söker efter en 139*40cm bräda nu faktiskt!
-
@jonaish 389829 wrote:
Jaoo di va gutt, trodde först att den va för smal för de jävla choppiga vattnet! Men längden, va den nu va på brädan funka ju fan!
Söker efter en 139*40cm bräda nu faktiskt!
Vi har ett par begagnade dragon, förra årets modell! du kan få ett bra pris?
138*40 har jag för mej…
Logga in för att svara.