Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Evo el. North Rhino med naish-bom

Taggad: , ,

• sourra

Medlem
    25 maj, 2009 vid 10:53

Om Naish och North har fram och baklinor lika långa när man skotar in max ska det inte vara några problem. Annars är det bara att justera om eller i värsta fall får man förlänga med pigtails. Jag har dock för mig att jag läst på Kiteforum att folk använt bl.a. North-kites med Naishbom.

• shishoff

Medlem
    25 maj, 2009 vid 18:08
    sourra;548423 wrote:
    Om Naish och North har fram och baklinor lika långa när man skotar in max ska det inte vara några problem. Annars är det bara att justera om eller i värsta fall får man förlänga med pigtails. Jag har dock för mig att jag läst på Kiteforum att folk använt bl.a. North-kites med Naishbom.

Det låter lovande. Tack för svaret sourra. Ngn som har egen erfarenhet från att köra North-kites med naish-bom?

• sourra

Medlem
    25 maj, 2009 vid 19:04
  • dannep

Medlem
    26 maj, 2009 vid 22:46

Hittat mindre drake ännu Criss så du skall med ut imorgon??

/ Danne

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Evo el. North Rhino med naish-bom

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.