Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › North Rhino 06
-
Vänta bara Chrillo… snart kommer argument som ”de är fula” och ”varför kör ingen på dem hemma i mitt vardagsrum om de nu är så bra”.
(En liten ”sidenote” är att Naish faktiskt hade den första fungerande ”onepump” prototypen…. fast SS var först med att lansera det på marknaden).
Å en helt personlig åsikt är: Varför pumpa över huvudtaget?
/Kaj(Tech)
-
”Å en helt personlig åsikt är: Varför pumpa över huvudtaget?”
Som jag ser det så är det helt beroende på när och vem man pumpar tillsammans med om det är intresant! -
Patrikol: Haha…nu börjar vi närma oss rätt nivå
Chrille: Visste inte att de tyckte det var bäst med olika tryck i struts å LE. Jag pumpar min (onepump-)kite till bristningsgränsen jämfört med alla andra ändå för där tycker jag den flyger bäst.
Har jämfört North Vegas 05 (”multipump”) med Naish Torch (”Onepump”). 2 kitar i samma genre, å kitarna kändes väldigt lika. Får nog jämföra en gång till lite noggrannare å se om jag märker någon skillnad med olika tryck.
nic
-
Jag tycker att el och avloppssystem är för mesar. Det skulle vara mycket mera manligt att få pumpa igång mikron på morgonen.
-
ja jag använder one-pump system på toaletten varje morgon dock med dubbelhandsfattning fungerar utmärkt det står som ett tällt!
Logga in för att svara.