Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Rhino provkörd!

• North Rhino provkörd!

Publicerad av cinco på 13 september, 2001 vid 10:21

Jag har nu provkört North Rhino 12kvm, och är mycket nöjd. Draken är mycket välsydd, och har väldigt kraftig Dacron i tuberna. Flygmässigt påminner den om Naish ARX, och även en viss del till utseendet med sitt inskurna akterlik. Den är snabbstyrd och stabil i luften. Den börjar inte flaxa med vingspetsarna i vindbyar, vilket vissa andra kites har tendens att göra.

North kommer att finnas representerade under helgen i Skummeslöv. Vi kommer att ha storlekarna 7,5 9,3 12 och 16 som ni är välkomna att se och klämma på.

För mer info om Northkites, gå in på http://www.wallen.se och http://www.northkites.com

Bifogar en bild på min nya pärla!

Mvh, Christian Dittrich!

cinco svarade 23 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • filifjonkan

Medlem
    13 september, 2001 vid 17:42

Aaa, och Windows är ett bra och stabilt operativsystem.

Mvh, Bill Gates

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2001 vid 06:30

Och vad går en 16m² Rhino lös på?

• cinco

Medlem
    16 september, 2001 vid 21:58

En Rhino 16m2 kostar 11999:- utan linor och bom, och 13998:- komplett.

Jag testade 16m2 kiten i helgen och kan med säkerhet säga att den är en av de skönast kites jag någonsin flugit. Otroligt stabil och och ändå mycket lättsvängd. Faktiskt så kändes den lika lättsvängd som 12:an. En helt suverän kite!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Rhino provkörd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.