Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing north sails mastförlängare??

• north sails mastförlängare??

Publicerad av alarenset på 12 augusti, 2009 vid 20:13

Såg en som hade en mastförlängare med någon typ av spännmekanism på, fungerar dom bra och vart får man tag i en sånn???

nikke svarade 15 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • nikke

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 20:21
    ålarenset;565943 wrote:
    Såg en som hade en mastförlängare med någon typ av spännmekanism på, fungerar dom bra och vart får man tag i en sånn???

De är guld värda men de sliter linorna rätt så bra men det är det värt! Walléns http://www.north-sails.com/products/list.asp?iParentMenuID=373&iMenuID=373&iCatID=24&iArtCatID=8 säljer dem. Såg nyss norths senaste uppfinning på deras hemsida. Vad tror ni? En bra pryl eller bara ett ännu konstanterande att windsurfing är en äcklig prylsport…hehe. http://www.north-windsurf.com/en/rig-components/Shox.XTR Här har du även en recenssion på power XT , alltså mastförlängare med någon typ av spännmekanism på som du skrev! 🙂 http://www.surfzone.se/ppr/showproduct.php?product=73&cat=7

• luft

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 20:27

Fler som hittat den där.

Men som sagt. Känns lite 1987 eller något…

• alarenset

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 04:14

Ska beställa så fort jag kommit över semester krisen.

en sån braattha pryl måste man bara köpa.

• oscar

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 05:51

De är dyra men absolut värda pengarna. Körde på mina i 3 säsonger utan att byta lina, vände bara på den. Vet inte hur många gånger jag hoppat i vattnet utanför Torö eller andra vågspot och trimmat om seglet då vinden ökat eller minskat. Gjort på 5 min istället för att släpa sig uppför stranden med grejerna, ta loss brädan, slita som ett djur med nedhalet med ömma händer efter timmars segling och sen försöka ta sig ut genom brytet igen….ja ni förstår själva.

• nikke

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 06:19
    ålarenset;566002 wrote:
    Ska beställa så fort jag kommit över semester krisen.

en sån braattha pryl måste man bara köpa.

Jag har en begagnad om du vill köpa en billigare än en ny. Den är en säsong gammal men med nya linor

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing north sails mastförlängare??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.