Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Toro 2005?

• North Toro 2005?

Publicerad av surftobs på 29 januari, 2008 vid 19:14

Hej!
    Jag tänkte försöka mig på att börja köra lite kite i vår och tänkte köpa en Cabrina 2007:a switchblade 12 m2.
    Nu fyllde jag år i går och fick en North Toro 2005 10m2 av min underbara flickvän. Jag känner dock inte till draken så bra så jag undrar om någon har kört på den och vad ni tycker. Funkar den som nybörjarkite åt en som vindsurfat en del?
    Hur är säkerheten, verkar OK, har 5 linor. Men är som sagt lite nybörjare i ämnet…

hildingdude svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • eddie

Medlem
    29 januari, 2008 vid 19:18

Den funkar bra som nybörjarkite… Glöm inte bort att gå din kurs.

• tim-eriksson

Medlem
    29 januari, 2008 vid 19:23

Aww…. snäll flickvän ! Om hon inte är kitare/vindsurfare själv så stor eloge !
    Saknar att ha flicka.. Livet var så mycket lättare då..

Behåll henne, det är inte många flickvänner som skulle ge sin pojk en kite 😀

• thorn

Medlem
    29 januari, 2008 vid 19:31

Om ni gör slut ngn gång så posta ett inläg här. Kan tänka mig många som vill ha en sådan flickvän:grin: .

• hildingdude

Medlem
    29 januari, 2008 vid 21:24

toro 05a e helt okej. vi har två till salu (12 och 16 kompletta med bom och linor) för fem tusen det är en bra nybörjar kite som håller länge! slå en pling bara när du behöver utöka din quiver.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Toro 2005?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.