Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North våtdräkt var?

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 08:19

Jag har en som är ganska väl använd men hel Storlek 50 5/3 som du kan få billigt!

• burt

Medlem
    22 januari, 2004 vid 08:29

Ok, jag mailar dig…

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2004 vid 08:40

Walléns(GBG) sålde ut på REA i mellandagarna. De har säkert några kvar. Tror dock Hans själv är i USA. Försök och ringa.

/Johan

• bernt

Medlem
    22 januari, 2004 vid 16:33

du kan ringa Gustav på wallen active sports han har hand om det när Hans inte e hamma o dom har säkert kvar på lagret av 2003 modellerna
    ha de gött

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2004 vid 22:10

tjipp ja glömde numret till gustav 0709405862

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2004 vid 22:26

Har jättedålig erfarenhet av Norths våtdräkter. Både jag och andra Anna hade Northvåtdräkter som direkt började gå sönder i alla ”sömmar”. Det värsta var att när jag försökte reklamerade den hände överhuvudtaget ingenting.
    Anna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North våtdräkt var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.