Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › North Warp 06
-
North Warp 06
Publicerad av speedjanne på 14 januari, 2006 vid 13:33Japp då har årets kartongnya kommit.Första intrycket,, lättare att få ner och bättre camberrotation än RS5,mycket väl byggt och skitfina detaljer segelpåse i världsklass!
jester svarade 18 år, 7 månader sedan 17 Medlemmar · 71 Svar -
71 Svar
-
själv väntar jag på 3st naish stealth 5,5 6,5 och 7,6 kommer i mars
-
Själv blir det 5.0 Naish Stealth 5.8 RS5 6.3 Warp 6.6 Neutron(skall säljas) 7.0 Gaastra Vapor 7.8 RS5. kanske skulle peta in en 7.3 med!!
-
har du fått upp någon fart på F2 missile.jag funderar på att köpa en eller exocet warp speed
-
Har kommit upp i 33.5 i choppiga Fiskebäck fick tyvärr aldrig tillfälle i torkelstorp med den bara 2 repor med 6.6 när vinden droppade.Har kört mycket mot Jillde på Surfcompaniet och är det minsta choppiga så går en liten slalom lika snabbt/snabbare.Men längtar till den dan jag kan köra den med 5.8 eller 5.0 i TT!
-
Knatte
Gäst14 januari, 2006 vid 14:34Speedjanne wrote:Japp då har årets kartongnya kommit.Första intrycket,, lättare att få ner och bättre camberrotation än RS5,mycket väl byggt och skitfina detaljer segelpåse i världsklass!Seglet ser vasst ut 😉
-
Då får vi se villket segel som går bäst Har bestält 5.0 5.8 6.7 7.8 RS6
Nu längtar vi tlll våren
Logga in för att svara.