Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › North Warp 06
-
Det ser grymt snabbt ut. :shocked: Måste vara snabbare än RS6:laugh:
-
Speedjanne wrote:Själv blir det 5.0 Naish Stealth 5.8 RS5 6.3 Warp 6.6 Neutron(skall säljas) 7.0 Gaastra Vapor 7.8 RS5. kanske skulle peta in en 7.3 med!!
Gott-o-blandat…
Är det inte svårt o hoppa mellan så många olika fabrikat?
-
Jester wrote:Gott-o-blandat…
Nej det känns bara fint!
-
Jester wrote:Gott-o-blandat…
Byt ut ordet fabrikat i din fråga mot brudar så har du svaret:tongue: -
Fler detaljerade bilder på ett 6.8 F2006
http://www.u-ride.net/modules.php?name=News&file=article&sid=507
-
SWE131 wrote:Fler detaljerade bilder på ett 6.8 F2006
http://www.u-ride.net/modules.php?name=News&file=article&sid=507
Gah! Rigga kartongnytt segel på asfalt??? *suck*
-
Någon som vet varför monofilmen utelämnats i så stor utsträckning?
-
Förmodligen av samma skäl som Hot har sitt superfreak: De osynliga seglen gör vindsurfingen osynlig.
-
getwet wrote:Någon som vet varför monofilmen utelämnats i så stor utsträckning?
Det är monofilm men vit…
-
Coolt…
Lite petig är jag dock, tvivlar inte alls på seglens kapacitet men looken är lite väl mycket 80tal för min del. Kantiga skärningar mm. Så töntig är jag…..
-
Håller med om att det ser lite kantigt ut. Men kommer säkert gå som ett skott
-
80-tal? Designen av North’s profil på samtliga linjer och tillbehör 2006 är inspirerad av Ipod. Mistral på 80-talet var ju en total motsats med segel i rengbågens alla färger.
-
Surferboy wrote:80-tal? Designen av North’s profil på samtliga linjer och tillbehör 2006 är inspirerad av Ipod. Mistral på 80-talet var ju en total motsats med segel i rengbågens alla färger.
Skit i det töntiga vita (nej, jag tycker inte ipod e snygg i vitt, i svart funkar den dock riktigt bra), utan jag “stör” mig lite på den kantiga out-linen på seglet. Kanske ser bättre ut i verkligheten, och som sagt verkar dom fungera grymt bra.
Vad kostar seglet, btw? Lika dyra som NP, eller ännu värre? -
Surferboy wrote:80-tal? Designen av North’s profil på samtliga linjer och tillbehör 2006 är inspirerad av Ipod. Mistral på 80-talet var ju en total motsats med segel i rengbågens alla färger.
Jag tycker färgdesignen påminner väldigt mycket om ett gammalt Hood segel från 80 talet, och dom kantiga skärningarna liknar något gammalt NP Tripanel mylarsegel från mycket tidigt 80. Menar inget ont med det, som sagt var potential finns det säkerligen men jag tyckte bara att det såg ut så. Du får inte bli ledsen nu:wink:
Logga in för att svara.