Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › North Warp 2011
-
North Warp 2011
Publicerad av speedjanne på 5 september, 2010 vid 07:29jester svarade 13 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
-
Warp 2011 va ta mig faan det fulaste jag sett men det e säkert hur bra som helst…..
-
Hahahaa… va de fulaste jag sett… tyckte annars att Warpen var rätt snygg tidigare… men herrejösses… vad har dom gjort…
-
Jag tycker fortfarande att det snyggaste race seglet är RS6:an… de va sexiga prylar det…
-
Ja, överlag så tycker jag att alla tillverkare bara gör allt fulare prylar rent grafik-mässigt. Men Warp 2011 är ju fulaste race-seglet hittills… Men går säkert som raketer, som vanligt..
-
Antingen blir seglen fulare eller så blir vi äldre! Kan ju vara en kombination. 😉
-
Kan vara så oxå… 🙂
Men det är ju vi som använder prylarna…
-
hahahahaha… jo Gustav… är inte helt omöjligt… kanske därför som inga kidz köper racing prylar… gubba-färger…
-
Japp då var några Warp “fulsegel” beställda,deadline är 1 okt!
Säljes 1 nov ….RS Racing evo2 7.0 7.8 PM:a era bud! (Snackare segelpetare,prutare undanbedes!)
-
Precis Klang! Kanske satsar North på ungdomar. Vad vet vi?!? Polka gris och lakritspolka kanske passar kidsen. hhahaha
-
Tycker dom ser coola ut! Verkar vara grymt bra segel North.
-
Ram 2011 ser ju lite bättre ut: http://www.speedsurfingblog.com/2010/09/preview-north-sails-ram-f11.html
Logga in för att svara.