Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Youngblood Camp 2007

• hildingdude

Medlem
    4 maj, 2007 vid 18:02

Tja Chrille, Det är jag som är Guy Anton Hilding Liljegren på Bilden jag är 17 år gammal

Btw Pappa Guys brädor är faktiskt jätte brá! :laugh:

Du kan nå mig på :

antonhilding@hotmail.com
    0738-105311
    Frillesås
    Torstensvikvägen 17
    0340-650184

Mvh Hälsingar Anton

• byguy

Medlem
    4 maj, 2007 vid 18:34

Hej.
    Killen på bilden är min son Anton. Han kan redan mycket. Stark som en häst! Stressade sin gamla pappa i höstas så han (pappan) bröt foten. Komplicerad fraktur, så mycket metall i foten att skonummret blivet 1 nummer större. Själv har jag sett honom göra saker så att jag tagit en livförsäkring på honom (ensam förmånstagare).
    Guy Lilljegren

• rusiak

Medlem
    4 maj, 2007 vid 19:14

En hallänning, skicka honom!!

• pepa

Medlem
    4 maj, 2007 vid 23:05

Jag är 27 och har lagt av att kajta. Kan man få en plats?

• johanw

Medlem
    5 maj, 2007 vid 07:20

shit va gött värsta drömen!!

• tuben

Medlem
    5 maj, 2007 vid 16:55

Bra jobbat Chrille! Behövs fler såna initiativ.

Hoppas ni hittar nån grym åkare.

• pepa

Medlem
    6 maj, 2007 vid 02:39

Okej jag kan hålla med om att det är ett bra initiativ, ÄN SÅ LÄNGE! Om denna talang vrids och vänds på så att världscup är det enda som gäller är det bara slöseri med fina dnasträngar. Hoppas verkligen ni inom North har ett brett tankesätt för vad som är rätt väg att gå inom kite och inte bara sätter talangen i träning för att vinna titlar åt North? Men med Chrille vid rodret har jag förhoppningar om att det ska gå bra! Kanske vinns det kanske till och med titlar med stil i framtiden?

Lycka till!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Youngblood Camp 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.