Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Northbom glömd midsommardagen i Habo

• eddie

Medlem
    29 juni, 2008 vid 10:24

Jag är fan skitsur för att någon varit så fräck.
    Ser jag min bom hos någon på stranden så kommer vi att snacka näsblod!

• skotten

Medlem
    29 juni, 2008 vid 12:21

why bother talking?? just punch him in the face.

• gh0st

Medlem
    29 juni, 2008 vid 13:49

Fixa lite Bra Boys-stämning i habo.

• selle

Medlem
    29 juni, 2008 vid 15:44

Jag e så sjukt slarvig o blir så jevla ofta av me mina saker, men jag har lyckats få tillbaka dom tack vare att alla e så juste (kudos till Ghost, Henning o Kalle (o kanske nån jag inte kommer på just nu.)..
    Men varje gång så har jag verkligen tänkt att skiten e borta o de e mitt eget fel.
    Jag hoppas o tror att sakerna hittar tillbaka tids nog.
    Flesta kitesurfare e ju jättebussiga (IRL iallafall :-), E-thugs beware!!) så de vore jättetråkigt om folk börjar bli misstänksamma mot varandra o titta ”snett”.

Men helt klart, skärpning på att hålla koll på sina saker och lämna tillbaka sånt som man lånat på sin plats. Och om nån vill låna min pump så e de bara att go ahead bara man lägger tillbaka den så jag hittar den.

• krillan82

Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:11

Hoppas personerna som är skyldiga till denna tråd läser detta. Så dom fattar att sånt här inte e acceptabelt. Vad har hänt egentligen på utveklingen. För kunde man säga att man skulle till Habo och umgås med familjen, nu känns det mer som ett stort jävla kaos… Om ni tagit någott som inte är ert, och ni antagligen e för fega för att erkänna det kan ni ju alltid ”glömma det i habo” nästa gång så att någon annan mer ärlig person kan ta hand om grejerna och överlämna dom till sin rätta ägare….

Läget å styra upp habo så det blir som förr igen.

• jonaish

Medlem
    29 juni, 2008 vid 18:01

har Erik fått tbx sin northbom, som han blev av med på parkvägen?!?!

tycker det ä sunkit, men man vet ju inte om det är en kajtare som har tagit den ella nån med hund….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Northbom glömd midsommardagen i Habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.