Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › North/Mistral center i Pozo
-
North/Mistral center i Pozo
Publicerad av voodoo på 19 februari, 2001 vid 16:16Hörde precis att dom öppnat ett north/mistral center i Pozo. Och det är väl på tiden att det finns grejer att hyra på plats så man kan åka en vecka utan att släpa på egna grejer…
vooodo
voodoo svarade 24 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Hm, måste ha missat det när jag var där för 3 veckor sen, och letade brädor. Var i Pozo ligger det, det är ju rätt liten håla, och jag skulle tro att vi hann se det mesta av den på dom 2 timmarna vi gick omkring där. Borde ha passerat det tycker man.
Men om man har bra grejor själv, så lönar det sig faktiskt att ta med dom, det kostar ju en del att hyra grejor i en vecka, även om det är kul att prova nya modeller.
-
Har precis fått höra det ryktesvägen och vet inte riktigt ngt annat än att North/Mistral ska finnas att hyra i pozo och att Jonas på Cutre skulle vara inblandad..Ngn som har mer info???
vooodo
-
När jag var där i december hade Jonas just fått in 2001 modeller av NP/JP och Simmer/F2. Sade inget om nåt annat nytt. Däremot så finns en North affär lite längre upp i byn.
-
pratade med han som jag fick upg. ifrån och han visste inte riktigt vad han hade läst det ngnstanns så det var nog ett falsklarm…
vooodo
-
Som Jakob sa så finns det en North shop längre upp i byn, den fanns redan för två år sedan, men jag har aldrig varit inne där, de borde ju insett att pozo har potentiell hyrmarknad…
-
Jag har själv varit inne på North butiken i pozo och dom har rätt mkt prylar inte bara North utan också maui magic och techno limits mm. dock inte ngn uthyrning och med tanke på hur det ser ut i pozo så är det kanske inte så konstigt om det inte finns ngn som är villig att hyra ut…
vooodo
-
Kan vara hotell byggnaden till höger som är på gång! Då blir det tyskar all over pozo. North-(shopen) är värt ett besök, inga fasta priser, tror att han är distrubitör för hela ö-Gruppen.
//F.Boman -
Sorry !! Har aldrig trott att Jonas hade uthyrning då han bara haft ett par brädor i butiken, Frågan är bara om ngn vågar hyra bräda om dom kör med samma kontrakt som tyskarna ”you break it you buy it” och lite skador lär det ju bli i Pozo kanske inte på vattnet men väl på väg upp el. i vattnet!!
vooodo
Logga in för att svara.