Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norths nya förlängare..

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 07:59

Verkar vettig, men kostar den flera hundra extra så funkar ju råstyrka och en rörbit också bra…

• dr-masse

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 08:02

Ja, det där såg ju faktiskt ut att vara något. Väntar på kopiorna. Det enda momentet som såg fippligt ut är när han trär tampen i seglet… borde ju gå att göra smidigare än idag.

Är väl bara en tidsfråga innan något liknande dyker upp för bommar och justerbara uthal, ah.

Surfa På!

• voodoo

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 08:03

Har genast beställt ett par stycken wink.gif

• pederboy

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 08:19

Praktiskt kanske, men kan inte detta leda till mycket veka handleder?????????????????

wink.gif

• johan

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 08:37

Verkar bra det där, men jag som har RDM då.
    Är det nåt som kommer senare ??
    Johan

• dude

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 09:35

Den funkar ju även på RDM med t ex Nolimitz gummikudde man sätter i botten på rdm-masten mot pinnen inuti förlängaren, men det är ju inte lika “snyggt”.

• steffo

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 12:49

Perfekt om man seglar på ställen där det är kepigt att ta sig in och ut från stranden och behöver dra i nedhalet.

/Steffo

• xavier

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 12:58

verkar fiffigt… har ni lagt märke till fliken i luffen på seglet? har man inte den fliken blir det svårt att gömma handtaget, eller få det att sitta fast överhuvudtaget misstänker jag.

Se de som en del av försäljningsstrategin… köper du en ny förlängare måste du köpa en ny segellinje som passar den.

Tacka vet jag hederliga förlängare, använd dem så slipper ni gå på gym och sitta i roddmaskinen timmar i sträck… det är bara att rigga upp/rigga ner, rigga upp/rigga ner, rigga upp/rigga ner…

• oskie

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 13:32

Jag tänkte också på det när jag såg filmsnutten. Men alla segel har ju maststrumpa som man kan vika upp, så det bör väl inte vara några problem… ?

• endy

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 13:48

North utvecklar ju knappast förlängare till andra tillverkares segel wink.gif

• the_novice

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 13:58

Olika segel är nog inget problem, värre kanske med sand i maskineriet vilket dom även varnar för i artikeln.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Norths nya förlängare..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.