Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North’s Wave och Freestyle -03:or

Taggad: ,

• voodoo

Medlem
    1 september, 2002 vid 08:03

Testade Instinct och Superstar igår och säger bara att jag är Supernöjd!
    Instinct 5.0 tidig planing, lätthanterat, soft känsla, stabilt!
    Superstar 5.7 hade nog lite för mkt vind för att ge ett riktigt första intryck (hade bra drag i 5.0:an) men verkar superstabilt och gillar den kortare bommen framför allt en supercool look smile.gif

• voodoo

Medlem
    1 september, 2002 vid 19:23

Testade Superstar 5.7 lite mer idag i tveksamma vindar men med planing ibland.
    Tidig planing, väldigt bra balans, mkt lätthanterat, bra höjdtagning och superstabilt påminner mkt om DrX.

• voodoo

Medlem
    3 september, 2002 vid 07:22

Fick testa Superstar 5.7 ordentligt igår (Måndag) och kan bara säga att seglet är otroligt!
    Jag är med andra ord väldigt nöjd, känns lätt planar extremt snabbt (tidigare än med mitt Disco 5.9).

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 16:41

Så du menar att den där tiondels sekundmetern som 5,7:an, kanske planar tidigare än 5.9:an kändes direkt, jo! men visst, / Benke

• voodoo

Medlem
    4 september, 2002 vid 18:14

När jag jämför med dom som jag brukar segla med så märks skillnaden ordentligt, vilket jag blev positivt överraskad av.
    Det är ju trots allt ett world cup wave segel och inte ett freestyle, och stl mindre än det tidigare!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing North’s Wave och Freestyle -03:or

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.